Ви коли-небудь вживали кетчуп Heinz у кафе й помічали, що смак не зовсім правильний? У серії підступних знімків креативники розповідають про закусочні, які наповнюють порожні пляшки Heinz дешевими соусами.
Друкована кампанія під влучною назвою «Шахрайство з кетчупом», створена канадським креативним агентством Rethink, показує, яку вагу має бренд Heinz і наскільки навіть сама пляшка говорить про якість.
Реклама базується на гаслі кампанії «Це має бути Хайнц» і буде розміщена на білбордах у Нью-Йорку та Чикаго, а також у пресі та соціальних мережах.
Друкована кампанія під влучною назвою «Шахрайство з кетчупом», створена канадським креативним агентством Rethink, показує, яку вагу має бренд Heinz і наскільки навіть сама пляшка говорить про якість.
Реклама базується на гаслі кампанії «Це має бути Хайнц» і буде розміщена на білбордах у Нью-Йорку та Чикаго, а також у пресі та соціальних мережах.