HellRaisers і MAZDA: Перша в Україні колаборація кіберспортивної команди і авто

Кіберспортивна організація HellRaisers розпочала співпрацю з офіційним дистриб'ютором та імпортером бренду MAZDA в Україні, компанією ДП «АВТО Інтернешнл». Такого роду колаборація стала першою в Україні інтеграцією автомобільного бренду в контент кіберс-портивної команди.

Комментарии 844

В рамках проекту передбачається ряд проявів бренду MAZDA в медіа активностях киберспортивної організації – випуск спільних відеороликів, проекти з лідерами думок автомобільної і киберспортивної сфер, інтеграція в турніри.

Співпраця з клубом є способом комунікації з молодою аудиторією вболівальників, чиї звички споживання медіа контенту мають відмінні риси.

“На відміну від міжнародної практики, в Україні ще жоден автомобільний бренд не співпрацював з кіберспортивною організацією. Для українського дистриб'ютора бренду це унікальний проект і ми раді, що наш бренд став першим автомобільним партнером і другом кіберспортивної команди в Україні”, – коментує Тетяна Шеремет, керівник напрямку маркетингу та PR офіційного імпортера MAZDA в Україні.

“Кіберспорт – це частина нової реальності, про що доводять понад 1,67 млн. Українських фанатів. – говорить менеджер з розвитку HellRaisers Тетяна Кузьменко. – Ми дуже раді стати першим клубом в країні, який запускає такий масштабний проект з авто брендом. І ми хочемо не просто показати партнерство логотипом на наших каналах і на формі, а створити дійсно якісний і цікавий проект”.

Разом зі зростанням кількості глядачів збільшується і світовий обсяг інвестицій в кіберспорт. За даними Deloitte, з 2017 по 2018-й він виріс на 83,7%: з $ 1,5 млрд до $ 4,5 млрд.

Нагадаємо, в серпні HellRaisers спільно з креативним агентством BANDA представила ребрендинг. Логотип став простим і в той же час більш емоційним – гостра форма, нахил очей і колір передають настрій і характер HellRaisers.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода