Heny: запуск нового словацького бренду суперкурки від Grape

Grape розробили позиціонування, неймінг, айдентику та упаковки для нового бренду курячого м’яса в Словаччині

Комментарии 1374

Категорія курячого м’яса на ринку Словаччини доволі консервативна й однакова. Здебільшого всі говорять або про натуральність і свіжість, або про смак. 

Але ж курка — це рішення багатьох проблем і завдань.

Як зуміти одночасно нагодувати сім'ю смачною їжею так, щоб всім сподобалося, щоб це було хоч трохи корисно, і не витратити на це все космос часу. А, точно! І ще якось при цьому вижити?


Тож, в основу бренду лягла ідея перетворити звичайну курку на суперрішення. Як сказав Юрій Гладкий, СЕО агентства Grape: «У житті є багато завдань, а рішення одне — курка».

Неймінг мав бути простим і чітко передавати суть продукту з урахуванням перспективи виходу на інші країни Європи. Так з’явилася «Heny», де з англ. «hen» перекладається як курка, а закінчення «-y» допомагає утворити прислівник «по-курячому».

Ідея з куркою-суперрішенням була продовжена в розробці айдентики та упаковок. Так з’явився мінімалістичний образ курочки-помічниці, яка завжди хоче допомогти, тому визирає з-поза логотипа, вітається з упаковки, а ще звертається з проханням здати екоупаковку на переробку.


Кольори для упаковок підбирали відповідно до лінійки нових продуктів: зелений (свіже м'ясо), фіолетовий (мариноване для запікання) та оранжевий (мариноване для гриля).

 video

Команда

Агентство — Grape

CEO — Юрій Гладкий

Сreative Director — Олексій Максименко

Senior Creator — Наталя Цвєткова

Creator — Олександр Малик

Strategy Director — Олена Головатюк

Strategyst — Валерія Трощило

Designer — Ольга Перепад’я

Account Director — Ольга Бояндіна

Senior Account Manager — Марина Мартинова

Client — EU Poultry

Marketing Director — Віталій Тимчук

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода