У результаті міжагентської співпраці між VCCP London та VCCP Spain нова кампанія бренду базується на «силі мрій», зосереджуючись на досвіді мотоциклістів Honda та демонструючи задоволення, яке можна отримати від їзди на мотоциклі Honda, а не самого мотоцикла.
video
Розташувавши гонщика в центрі кампанії, простий слоган був створений, щоб залучити величезну спільноту гонщиків Honda в Європі та показати їм, що бренд мотоциклів розуміє, що важливо для спільноти. Щоб вони могли розважатися, грати і відчувати адреналін на повну в кожну мить в дорозі. Без спільноти райдерів дорога залишається просто дорогою.
В основі кампанії – кінематографічний фільм, який розповідає про низку різних мотоциклистів на дорозі, які їздять різними ландшафтами та кліматом, демонструючи, що спільнота відкрита для всіх. Це відзначає товариськість водія, незнайомі ви чи давні товариші.
В основі кампанії – кінематографічний фільм, який розповідає про низку різних мотоциклистів на дорозі, які їздять різними ландшафтами та кліматом, демонструючи, що спільнота відкрита для всіх. Це відзначає товариськість водія, незнайомі ви чи давні товариші.