Honda викликає спогади про Диснейленд

Honda розповідає про особливості свого мінівена Odyssey 2021 за допомогою цифрової кампанії «Зачарована Одіссея».

Комментарии 1655

Кампанія від бренду Honda під назвою «Зачарована Одіссея», яка зображує диснеївських персонажів і розваги Диснейленду, спрямована на молодих батьків покоління Y, які користуються соціальними мережами значно частіше за своїх попередників. За даними компанії, серед покупців «одіссейських» мінівенів можна помітити більше представників покоління міленіалів, ніж для будь-якої іншої моделі Honda. Саме тому сучасна молодь є найважливішим демографічним сегментом для цього виробника автомобілів. Кампанія також яскраво представлена на Pinterest, яким користуються 90 мільйонів людей в США, багато з яких застосовують цю платформу для планування покупок. За інформацією, процитованою компанією Honda, користувачі Pinterest роблять більше запитів про Дисней, ніж про будь-який інший бренд, тим самим перетворюючи цю платформу на чудовий варіант для інтеграції кампанії зі ЗМІ та зі справжнім велетнем у світі розваг.

Неможливо не помітити зміни в подачі кампанії брендом Honda, які відбулися з перших днів від початку пандемії коронавірусу, коли компанія зосередила свою увагу на допомозі людям під час кризи. «Зачарована Одіссея» від Honda більш оптимістична, оскільки зображує, як сім’я насолоджується пригодами у світі розваг Диснею. У цьому місяці Дисней розпочав поступове відновлення роботи району Дисней Даунтаун, де знаходиться торговий центр під відкритим небом, але готелі і парки Диснейленду у Південній Каліфорнії залишаються тимчасово закритими у зв’язку зі спалахом коронавірусу у штаті. Компанія чекає на вказівки від влади для повного відновлення своєї роботи.

Пандемія COVID-19 в цілому негативно позначилася на продажах в автомобільній галузі, зокрема компанія Honda зазнала спаду на 28% у кварталі, що закінчився 30 березня 2020 р. У другому кварталі цього року показники можуть виявитися навіть гіршими, хоча уже помітні перші ознаки покращення ситуації, оскільки поступове відкриття штатів може відновити стабільність. Проте досі невідомо, як вплине новий спалах захворювання на показник продажів.

Остання кампанія бренду Honda в соціальних мережах продовжує попередні наміри привернути увагу молодшої аудиторії, яка надає перевагу цифровим ЗМІ, а не більш традиційним засобам, таким як радіомовлення і кабельне телебачення. 

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода