Hoshva PR & DGTL познайомила український ринок з новим продуктом бренду Chicolino

Агентство Hoshva PR & DGTL реалізувало рекламну кампанію з випуску на ринок нового продукту бренду Chicolino – підгузками з технологією Double Stream, мета якої – познайомити мам з новинкою та самим брендом.

Комментарии 723

Chicolino – сучасний бюджетний бренд підгузків від українських виробників, які пропонують гігієнічну продукцію для малят різного віку. З метою розширення лінійки та покращення якості своїх товарів компанія випустила новий продукт, реалізацію рекламної компанії якого очолило креативне агентство Hoshva PR&DGTL.

Стратегія

Перший крок – глибинне інтерв’ю середи цільової аудиторії бренду. ЦА – українські матусі немовлят середнього та низького статку: До чиїх рекомендацій вони прислухаються та чим користуються зараз?  Враховуючи особливості продукту, аналіз потенційних споживачів виявив, що аудиторія фінально оцінює продукт на основі власного досвіду та реакції дитини. Сучасні мами не довіряють відгукам на 100%, але не проти скласти власну думку про товар, який рекомендують інші. Вони готові пробувати інновації, адже нове – краще існуючого.  Головними критеріями вибору мам є безпечність та якість продукції для малят. При цьому, важливу роль відіграє ціна, адже підгузки відносяться до витратної категорії дитячих товарів, які щоденно використовуються протягом декількох років.

Мета рекламної кампанії полягала в тому, щоб познайомити аудиторію з новим продуктом, зацікавити споживачів доступністю та викликати довіру, сформувавши лояльність до бренду.

Висновок – найпривабливіша пропозиція має поєднувати:

  • вигідну ціну;
  • реальні позитивні відгуки від інших мам про якість та зручність підгузків;
  • корисну інформацію про склад і використання продукту.

Унікальними перевагами підгузків Chicolino є по-перше, інноваційна технологія Double Stream, яка забезпечує миттєве поглинання та сухість шкіри малюка. А по-друге – вітчизняне виробництво підгузків з використанням італійських технологій. Ці особливості були покладені в основу рекламної кампанії, а її ідея втілилася у слогані: «Нові Chicolino – підгузки для дня і ночі».

Сумарно, після стратегії мали характеристики, які повинні бути присутніми у креативах:

  • Українське виробництво – за італійськими технологіями;
  • Важливі для мам характеристики для більш емоційного залучення:
  • Італійська комунікація: Siesta – відпочинок для малюка та батьків.
  • Більше сухості та комфорту для шкіри малюка. З Chicolino вдень у малюка завжди сієста, коли він може активно пізнавати світ в почувати себе комфортно.
  • Максимальне поглинання Chicolino Night забезпечує спокійний сон вночі, що дає час батькам на власну сієсту та відпочинок.
  • Фактичне підкріплення характеристик цифрами:
  • Завдяки технології Double Stream підгузки Chicolino день поглинають на 30% краще, ніж попередні підгузки Chicolino. А Chicolino Night поглинає на 60% краще за денні.

Основні цілі, які ставили перед собою – розповісти про продукт матусям та стимулювати спробувати новинку.

В процесі побудови рекламної кампанії було визначено основні релевантні канали зв’язку з цільовою аудиторією, а саме – з мамами малюків. Такі споживачі майже не заходять на сайти брендів, і формують своє ставлення на основі відгуків у соцмережах та контенту на інформаційних сайтах. Саме тому агентство Hoshva PR&DGTL зосередилось на комунікаціях через PR-публікації та блогерів, відео контент на YouTube та медіа.

Реалізація рекламної кампанії: найкраща порада від мами до мами

Початком запуску рекламної кампанії стала символічна дата – 1 червня, День захисту дітей. Вона передбачала розповсюдження інформаційно-рекламних матеріалі через наступні осередки комунікації з потенційними споживачами:

  • Медіа-простір
  • Соціальні мережі
  • Рекламний ролик на  YouTube
 video

Платформами для публікацій виступили широко охоплювані, тематичні та спеціалізовані ресурси, які є цікавими для цільової аудиторії (korrespondent, kolobok, moirebenok, uaua.info, segodnya та інші). PR-публікації мали на меті проінформувати потенційних споживачів про вихід нового продукту, розповісти про його переваги, а також показати обличчя бренду й дати коментарі від його імені. Результат – показник KPI’s по медіа публікаціям перевищив прогнозований на 45%.

Одним з найважливіших каналів просування стали пости в Instagram. Компанія відправила на тест блогерам новинки, які вони могли випробувати та поділитися своїми враженнями з підписниками. В подальшому працювали з тими, хто був готовий користуватися продукцією. Загалом до рекламної кампанії було залучено 20 блогерів, співпраця з якими показала чудові результати та високі коефіцієнти залученості.

Відгуки мам-блогерів на продукцію Chicolino були дуже позитивними:

«Дуже подобаються підгузники. Зауважень як таких немає, лише побажання розробити також підгузники-трусики, бо вони багатьом актуальні.» Оля Родіонова.

«Подгузники понравились! Впитывают на самом деле оточень быстро, не протекали, хотя у нас очень активный ребёнок). Мне только не хватает індикатора». Анна Антоненко.

«Сподобалося, що підгузки справді не протікають і тримають цілу ніч (до 12 годин), не мають запаху і не викликають подразнень, м`які на дотик. Не думала, що бюджетні підгузки будуть справді добре тримати вологу». Олександра Лукавецька.

Схвальні відгуки від лідерів думок позитивно вплинули на формування лояльності аудиторії, крім того, багато мам ділилися в коментарях своїм позитивним досвідом від користування продукцією Chicolino. Загалом публікації охопили більше ніж 250 000 користувачів.

Протягом всієї рекламної кампанії Hoshva PR&DGTL розвивала сторінки бренду в Instagram та Facebook. Тематика постів включала рубрики про технологію, інструкції, особливості виробництва підгузків, а підвищення активності досягалось за рахунок опитувань та голосувань.

Загальний результат кампанії показав охоплення мам у розмірі 2,2 млн.. За весь час промоакції агентству Hoshva PR&DGTL вдалося отримати на 22% більше плану показів реклами та у 2,2 рази перевищити кількість кліків та залучень.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода