Hoshva PR & DGTL спільно з дизайнеркою Софією Русинович розробили трендсеттер-проєкт «Під захистом»

Hoshva PR & DGTL для Фундації АНТИСНІД США в Україні (AHF) реалізує соціальний трендсеттер-проєкт «Під захистом» спільно з дизайнеркою Софією Русинович.

Коментарі 2251

Незважаючи на позитивні досягнення у сфері лікування від ВІЛ, щорічно реєструється майже однакова кількість нових випадків. Держава та міжнародні некомерційні організації надають медичну, інформаційну та психологічну підтримку для профілактики інфекції. Але глобально вплинути на статистику може  кожен із нас, звернувши увагу на власну безпеку. Згідно з останньою статистикою МОЗ, близько 60% інфікування ВІЛ відбувається через незахищені статеві контакти.

Hoshva PR & DGTL розробила соціальний трендсеттер-проєкт «Під захистом» для Фундації AHF Україна, в рамках якого реалізувала соціальну фешн-колаборацію з українською дизайнеркою Софією Русинович – засновницею бренду Roussin. У партнерстві з Русинович було створено лімітовану колекцію одягу*, до якої увійшли худі, футболки та аксесуари, розписані вручну аерографом зі спеціальними текстильними фарбами і прикрашені принтом «Під захистом», який нанесено пензлем.

Аксесуари з колекції представлені у вигляді рефлективних сумок-шоперів з нашитими прозорими кишенями для презервативів, а також прозорих кейсів для бездротових навушників, які також мають прозору кишеню для захисту.

Частина коштів від продажу колекції буде перерахована до Благодійного Фонду «АНТИСНІД - Україна»

Відповідно до визначеної цільової аудиторії проєкту, головним каналом комунікації Hoshva PR&DGTL обрала глянцевий журнал Vogue.ua – відверте інтерв’ю з дизайнеркою і фешн-фотосесія в даному медіа ефективно привернули увагу до важливої теми «Презерватив – найкращий захист».

Візуальна частина проєкту має глибокий сенс, оскільки всі події відбуваються в стінах університету: моделі-студенти, одягнені в соціальну колекцію, й дизайнерка в образі викладачки. Яскраві моделі в оточенні сірих стін старих аудиторій уособлюють сексуальну освіту, яка сьогодні й досі перебуває під впливом стереотипів і табу, а на всіх фото є головний елемент проєкту — презерватив.

«Презервативи — найкращий захист і невіддільний аксесуар сучасного життя, мого зокрема. Тому це те, що завжди є серед обов’язкових речей у сумці», — каже Софія Русинович.

Додатково, на сторінці AHF в соціальній мережі Instagram проводиться акція «Під захистом» з використанням однойменного Instagram-фільтра, який був розроблений спільно зі студією FFFACE.ME.

Механіка акції максимально проста і спрямована на залучення молодої аудиторії:

  • Зберегти Instagram-маску «Під захистом»;
  • Зробити з її допомогою фото речей, які завжди з собою;
  • Опублікувати фото у сторіз та додати відмітку профілю AHF — @ahf_ukraine.

 Акція триває до 19 грудня 2021.

“Піклуватися про здоров'я – означає свідомо уникати можливих ризиків. Коли весь світ намагається захиститися від COVID-19, дуже важливо не забувати про іншу пандемію, яка щороку забирає мільйони життів, і відкрито говорити про засоби безпеки для профілактики розповсюдження ВІЛ.” – говорить директор Hoshva PR & DGTL Марія Рибак.

Проєкт «Під захистом» сприяє подоланню соціальних бар’єрів і розвитку вільного ставлення суспільства до важливих питань.

Щоб бути під захистом, не обов’язково шукати підтримку в інших. Власна безпека – в руках кожного!

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода