Автомобільний бренд Hyundai оголосив, що у 2023 році для нього настане нова ера. І в неї треба вступити з правильною вимовою. У рекламі британського офісу виробника креатори пояснили правильну назву марки.
У кампанії вони іронічно обіграли ситуацію зі складним неймінгом: деякі користувачі його десятиліттями неправильно вимовляють. Герої ролика в пошуку автомобіля Hyundai називають його «Хаюндаєм».
Як зазначили представники компанії, ніколи не пізно познайомитися з брендом «Хенде» наново. Зруйнувавши стереотипи про вимову назви, холдинг планує наростити обороти випуску автомобілів відповідно до своєї південнокорейської спадщини.
У кампанії вони іронічно обіграли ситуацію зі складним неймінгом: деякі користувачі його десятиліттями неправильно вимовляють. Герої ролика в пошуку автомобіля Hyundai називають його «Хаюндаєм».
Як зазначили представники компанії, ніколи не пізно познайомитися з брендом «Хенде» наново. Зруйнувавши стереотипи про вимову назви, холдинг планує наростити обороти випуску автомобілів відповідно до своєї південнокорейської спадщини.
video