Hyundai Santa Fe дарує спокій у сімейних поїздках

Бренд Hyundai запустив останню кампанію для оновленого Hyundai Santa Fe, який націлений дарувати спокій у сімейних поїздках. Ролик був розроблений рекламною агенцією Innocean Australia.

Комментарии 1425

Автомобіль Santa Fe вже давно став справжнім улюбленцем австралійських покупців і зарекомендував себе як новітній, розкішний, сімейний кросовер. Враховуючи категорію продукції, стратегія Innocean полягала у тому, щоб позиціонувати новий Santa Fe як ідеальну протидію сімейному хаосу, оскільки цей автомобіль розроблявся з урахуванням особливостей сучасних сімей. Прості у використанні деталі конструкції створюють атмосферу, де зникає будь-яка напруга, даруючи кожному члену родини комфорт і задоволення під час поїздки.

Ідея кампанії, під назвою «Маленькі Янголи», виникла на основі думки про те, що у розпалі сімейного хаосу батьки завжди прагнуть досягнути власної гармонії. У ролику зображені брат і сестра, які без упину сперечаються між собою. Проте тільки-но опинившись в автомобілі, вони перетворюються на маленьких янголів з арфами, які у неймовірній гармонії співають відому пісню Енії з 80-х «Orinocco Flow». Поряд з Santa Fe на дорозі з’являються кур’єр на мотоциклі, який перетворюється на доблесного вершника, літаюча жінка, яка із задоволенням протирає скло автомобіля, і автобус з людьми похилого віку, які приєднуються до прекрасного хору.

Директор з маркетингу компанії Hyundai Australia зазначив: «У 2021 на ринку з’явиться чимало нових продуктів, і ми вирішили розпочати рік саме так, як ми плануємо його закінчити, з вражаючим роликом, який сприятиме розвитку бренду Hyundai. Нова модель Santa Fe стане першою у цьому році. Вона більш розвинена, більш престижна і більш технологічно оснащена, ніж будь-коли раніше, так само як і маркетингова група і рекламні агенції компанії Hyundai.   

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода