IAB Україна оприлюднює результати оцінки ринку інфлюенсер-маркетингу за 2021 рік

IAB Україна провела оцінку ринку інфлюенсер-маркетингу за 2021 рік за власною методологією, що передбачає три послідовні етапи.

Коментарі 925

Оцінка ринку відбулася за наступними категоріями, що відповідають категоріям із визначення ринку інфлюенсер маркетингу* у 2020 році:

  • Інтеграція бренду на платформі інфлюенсера - Instagram, YouTube, TikTok, Facebook, Twitch тощо

  • Бюджет на промо контенту інфлюенсерів із повідомленнями бренду, розміщеного на ресурсах

  • інфлюенсера

  • Бюджет на розробку креативних ідей, стратегій для ІМ кампаній

  • Бюджет на продакшн креативу для ІМ кампаній

  • Оплата комісії агенції

  • Оплата пов'язаних сервісів і платформ

"Здається, зараз все, що не про війну, - “не на часі”. З іншого боку, економіка країни має працювати, а інфлюенсер-маркетинг це часточка економіки країни і, до речі, він зараз, по суті,  значною мірою теж про війну. Тож, до вашої уваги друга щорічна оцінку ринку інфлюенсер маркетингу в Україні. 2021 рік показав зростання даного сегменту комунікаційного ринку на 47%, що дуже близько до минулорічного прогнозу. Отже це порівняно невелика, але індустрія, яка дає робочі місця, живить контент-мейкерів, допомагає брендам спілкуватися з цільовими аудиторіями. Навіть у такий турбулентний час як зараз, ринок інфлюенсер-маркетингу в Україні не завмер повністю. За результатами бліц-опитування учасників нашого комітету IAB, проєкти з блогерами тривають у значній кількості агенцій. У порівнянні з відповідним періодом минулого року обсяг таких проєктів складає приблизно 10-30% за кількістю та бюджетами. Основний фокус - підтримка благодійних проєктів та ініціатив, які відповідають воєнному часу. Складати прогнози на наступний рік у поточних умовах вкрай важко. Вірю у ЗСУ та перемогу України, у відновлення країни і також поступове відновлення ринку інфлюенсер-маркетингу у перспективі кількох найближчих років.”, - коментує керівниця Комітету Influencer Marketing, директорка з міжнародного розвитку в AIR Media-Tech, Віра Сливінська.

“Два роки тому ми створили комітет ІМ, оскільки всі розуміли, що цей напрям буде зростати дуже швидко. Але мало хто очікував росту ринку ІМ майже на 50%. Це свідчить, що ІМ  - це важливий канал  комунікації для багатьох брендів. Вони не просто точково почали працювати з блогерами, а й мають власну стратегію ІМ і налаштовують довгострокову співпрацю, намагаються створювати коло амбасадорів і "фанатів" своїх брендів серед блогерів. За 2021 рік  зросла кількість локальних агентств, які надають послуги IM. Є окремі гравці, які спеціалізуються виключно на веденні каналів брендів у ТікТок. Саме ця платформа показала найбільше зростання в Україні.

У 2022 ми очікували значне зростання ринку IM, але війна все змінила, і тепер ринок змінить свої правила та підходи. Я вірю, що  ІМ в Україні вистоїть і вже в 2023 році повернеться на довоєнні об'єми.

.” - доповнює заступник голови Комітету Influencer Marketing, Managing Director в VIVID, Наталя Бороніна.

Документ можна завантажити за посиланням.

Обговорити з іншими читачами:
Погода