IAB Україна оприлюднює результати оцінку ринку інтерактивної реклами та оновлює прогноз 2020

У липні IAB Україна провела першу хвилю дослідження обсягів ринку інтерактивної реклами за власною методологією, що передбачає три послідовні етапи та крос-перевірку даних, наданих агенціями, паблішерами та дослідниками.

Комментарии 1005
Саме такий підхід дозволяє оцінити ті бюджети, які неможливо верифікувати за допомогою паблішерів: Facebook, Instagram, Youtube тощо. Таку перевірку забезпечують компанії Kantar Україна та Gemius. Первинну обробку даних провело незалежне адвокатське бюро Zavadetskyi Advocates, надавши IAB анонімізовану інформацію.

Звіт для публікації можна завантажити за посиланням IAB Ukraine.

“Результати за перше півріччя за банерною рекламою та онлайн відео виявилися більш оптимістичними, ніж очікували експерти індустрії ще у червні. Прогноз на 2020 ВРК, що готував IAB наприкінці липня, базувався на даних квітневого та червневого опитувань експертів IAB. Адже на той момент фактичні дані за перше півріччя 2020 оцінки за методологією IAB були не готові. Тому прогноз може бути переглянутий у сторону збільшення обсягів. Головним фактором зростання є вплив глобальних гравців та, частково, перелокація бюджетів з інших медіа. Для прогнозу на 2020 застосовувалась сезонність 1Н/2Н як 40/60%. Класифайди, лідогенерація та аудіореклама поки не оцінюються за даною методологією, проте орієнтовно це додаткові 10-15% від обсягу ринку,” - коментує СЕО IAB Україна, Анастасія Байдаченко.

Нагадаємо, що саме результати власного дослідження, IAB Україна надає ВРК, WARC та європейському офісу IAB, що дозволяє глобальним компаніям та інвесторами аналізувати чи планувати власні активності на українському ринку інтерактивної реклами.

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie