IAB Україна публікує другий барометр стану цифрової індустрії під час війни

В опитуванні взяли участь 38 агенцій та платформ, а також 27 рекламодавців.

Коментарі 2237

Таке опитування буде проводитись раз на 4-6 тижнів для оперативного відслідковування динаміки впливу воєнних дій на цифрову галузь.

«Рада повідомити, що другий Барометр виявив певні ознаки пожвавлення галузі інтерактивної реклами та більш позитивні очікування гравців ринку. Попри те, що галузь залишається дуже чутливою до ситуації на фронті, ми можемо відзначити ознаки адаптації та відновлення роботи», - коментує Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.

Українську та англійську версії барометра можна завантажити за посиланням https://iab.com.ua/iab-ukraine-digital-industry-barometer-during-the-war-2/.

Обговорити з іншими читачами:
Погода