IAB Україна публікує ЕТИЧНИЙ КОДЕКС для інфлюенсерів

Цього жовтня Комітет з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна оприлюднив свої напрацювання щодо етичних стандартів у категорії - ЕТИЧНИЙ КОДЕКС для Інфлюенсерів, рекламодавців та інших учасників ринку Influencer Marketing.

Комментарии 2085

ЕТИЧНИЙ КОДЕКС - це збірка рекомендацій до рекламного контенту, створеного інфлюенсерами, яка поширюється на всі соціальні мережі та платформи: Instagram, Facebook, Youtube, TikTok, Twitter, Twitch тощо.

Метою створення документу є:

  • встановити відповідальність за рекламу шляхом маркування комерційного контенту;
  • протидіяти оманливій, шкідливій чи образливій рекламі;
  • надати поради та рекомендації, щоб допомогти компаніям отримати правильну та ефективну рекламу;
  • надати поради та рекомендації інфлюенсерам щодо створення контенту, який буде відповідати етичним нормам.

«Ринок Influencer marketing продовжує розвиватися та стрімко зростати як в усьому світі, так і в Україні. Якщо ми подивимося на світовий досвід, то у більшості розвинених країн вже давно є спеціальні законопроекти та органи, що регулюють рекламні інтеграції з блогерами. В Україні ж на ринку IМ досі немає жодних правил гри. І поки ринок ще знаходиться на етапі становлення, ми в Комітеті з питань Influencer Marketing при IAB Україна вже зараз зробили перший крок до його регулювання, створивши збірку рекомендацій до рекламного контенту інфлюенсерів,» - коментує Наталія Бороніна, Managing Director VIVID, заступниця керівниці Комітету з питань інфлюенсер маркетингу IAB.

«Інфлюенсери стають повноцінними новими медіа не лише у світі, але й в Україні. Проте, на відміну від законодавчої практики розвинутих економік, діяльність інфлюенсерів в Україні досі регламентована фрагментарно. Це означає, що може практично відбуватись просування інструментами інфлюенсер маркетингу таких сенситивних категорій, як алкоголь, тютюн чи певні лікарські засоби. Наше завдання, як індустріальної організації, не просто брати участь у розробці законопроекту, який регламентуватиме інфлюенсер маркетинг в Україні, а вже зараз дати індустрії етичний кодекс, який став би орієнтиром ідля інфлюенсерів, і для рекламодавців принаймні на ті 12-18 місяців, які потрібні для розробки відповідного законопроекту», - додає Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.

Документ доступний за посиланням.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода