IAB Україна публікує гайд по Brand Safety

IAB Україна публікує гайд по Brand Safety, створений участниками Комітету Programmatic.

Коментарі 1473

До гайду увійшли:

  • Критичні категорії контенту, котрі можуть впливати на Brand Safety
  • Системи Brand Safety
  • Важливість та принципи Brand Safety
  • Підходи до Brand Safety
  • Рівні захисту, які найчастіше пропонують експерти
  • Основні технічні можливості систем (платформ з закупівлі трафіку) по роботі з Brand Safety
  • Категорії чутливого контенту
  • Захист від фроду

Гайд для ознайомлення за посиланням на сайті IAB Україна: https://iab.com.ua/brand-safety/.

30 червня 2022 року по темі гайду відбудеться вебінар представників комітету Programmatic IAB Україна.

Презентаційна частина від Валерія Варяниці (керівник відділу продажів в Hybrid.ai).

Панельна дискусія за участю Олександри Булигіної (директорка в Amnet Ukraine), Дмитра Шуплєцова (Lead Digital Expert в Kwendi Media Audit), Станіслава Тельпіса (Chief Commercial Officer в Admixer Advertising).

Деталі та реєстрація за посиланням.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода