До гайду увійшли:
- Критичні категорії контенту, котрі можуть впливати на Brand Safety
- Системи Brand Safety
- Важливість та принципи Brand Safety
- Підходи до Brand Safety
- Рівні захисту, які найчастіше пропонують експерти
- Основні технічні можливості систем (платформ з закупівлі трафіку) по роботі з Brand Safety
- Категорії чутливого контенту
- Захист від фроду
Гайд для ознайомлення за посиланням на сайті IAB Україна: https://iab.com.ua/brand-safety/.
30 червня 2022 року по темі гайду відбудеться вебінар представників комітету Programmatic IAB Україна.
Презентаційна частина від Валерія Варяниці (керівник відділу продажів в Hybrid.ai).
Панельна дискусія за участю Олександри Булигіної (директорка в Amnet Ukraine), Дмитра Шуплєцова (Lead Digital Expert в Kwendi Media Audit), Станіслава Тельпіса (Chief Commercial Officer в Admixer Advertising).
Деталі та реєстрація за посиланням.
За матеріалами пресрелізу