IAB Україна публікує глосарій ринку мобайл

Комітет Mobile при IAB Україна публікує глосарій мобайл. Глосаріями в IAB зазвичай опікується Комітет стандартів, проте цього року виникла потреба підготовки кількох профільних словників, одним з яких став саме глосарій напрямку мобайл.

Коментарі 942

Експерти комітету мобайл за кілька місяців попри воєнний стан спромоглися підготувати та узгодити фундаментальний для розвитку напрямку документ. 

“Ми хочемо, щоб кожен маркетолог, кожна агенція, кожен технічний розробник та кожен видавець у digital-індустрії спілкувалися між собою однією мовою. Це дозволить нам усім сфокусуватися на головній меті: створення кращого digital-досвіду для споживача та досягнення найкращих та найбільш вимірних маркетингових результатів. Комітет з мобільної реклами IAB Україна представляє вашій увазі цей глосарій, покликаний пояснити ключові терміни індустрії. Ми сподіваємося, що цей глосарій допоможе вам легко орієнтуватися в океані абревіатур і специфічних для індустрії термінів, а також дозволить вам ефективно планувати, проводити і аналізувати рекламні кампанії. Цей глосарій призначений для будь-яких фахівців, зайнятих у сфері мобільної реклами. Ми сподіваємося, що він буде особливо корисний новачкам, які зможуть впевнено орієнтуватися в термінології та дізнаються про безліч цікавих технологій та можливостей, що існують у цій індустрії”, - коментує Олена Педай, Голова Комітету Mobile, керуючий партнер UaMobile.net.

Ознайомитися із глосарієм можна на сайті IAB Україна за посиланням.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода