IAB Україна публікує посібник із впровадження Таксономії контенту 2.2

Таксономія контенту - розробка IAB Tech Lab, яка забезпечує "спільну мову" для паблішерів (видавців), постачальників послуг (SSP), платформ (DSP), постачальників інструментів верифікації й аудиту та рекламодавців. Таксономія являє собою систему кодів для контенту за низкою параметрів, яку можуть використовувати та точно розуміти під час опису контенту сторінки, додатку чи іншого середовища користувача усі учасники рекламного ланцюжку.

Комментарии 1136
Інструмент буде корисним у двох основних випадках використання: контекстуальний таргетинг та безпека/відповідність бренду.

«Таксономія контенту – це стандарт кодування змісту сторінки або іншого середовища, де користувач споживає контент. Основний напрям, де таксономія відіграє визначну роль – це контекстуальний таргетинг та brand safety (забезпечення контентного середовища, відповідно до запиту рекламодавця). Звісно ж, контекстуальний таргетинг є одним із підходів до рекламного таргетингу, що позитивно впливає після відключення трекінгу за допомогою cookies у 2023. Проте сам по собі проєкт надання ринку єдиної таксономії має за мету дещо ширші та важливіші задачі, а саме: консолідація ринкових гравців для подолання можливих наслідків скасування cookies; створення необхідних передумов для розвиту реклами в open web; залучення паблішерів у процес удосконалення ринку, а також створення безпечного та відкритого процесу покупки для рекламодавців,» - коментує голова Комітету стандартів IAB Україна, СМО MGID Коля Рекеда.

«Імплементація та використання «Таксономії контенту» дозволить рекламодавцям залучати аудиторію в момент, коли вона знаходиться в певному настрої, а також здійснювати контроль тем, які рекламуються. При цьому видавці зможуть отримати вигоду завдяки залученню найрелевантніших рекламодавців, підвищуючи загальну ефективність кампаній і покращуючи досвід кінцевого користувача. Саме тому «Таксономія контенту» є пріоритетним питанням для комітету стандартів IAB Ukraine, а переклад і адаптація глобального гайду - необхідним кроком по для українського ринку,» - додає Володимир Горшков, заступник голови Комітету стандартів IAB Україна, Head of automated sales management в Медіа Групі Україна.

Посібник можна скачати тут.

14 липня Комітет стандартів IAB проведе тематичний вебінар «Контекстуальний таргетинг та таксономія контенту у 2021», реєстрація тут.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода