Рейтингування проводилося за 8 категоріями:
• Медіа
• Перформанс
• Контент
• Дата та аналітика
• Інтелектуальні послуги
• Influencer-маркетинг
• Діджитал-розробка
• SMM
Детальна методологія за якою проводилося рейтингування за посиланням.
“Цей рік надзвичайно складний для цифрової індустрії України. Але ми не дозволимо зруйнувати нас як галузь, яка здатна об'єднуватися для вирішення стратегічних питань. Тому навіть у найскладніші часи IAB Україна продовжує усі флагманські проекти, які є ознакою цивілізованості галузі: визначення обсягу ринку, зріз заробітних плат діджитал спеціалістів та рейтинг цифрових агенцій тощо. Я надзвичайно вдячна тим компаніям, які цього року доклали неймовірних зусиль та подали всі необхідні дані, включаючи документи для верифікації бюджетів, незважаючи на бойові дії, евакуацію та переміщення”, – коментує CEO IAB Україна Анастасія Байдаченко.
Результати рейтингу за посиланням на сайті IAB Україна.
За матеріалами пресрелізу