Рейтингування проводилося за 8 категоріями:
Медіа
Перформанс
Контент
Дата та аналітика
Інтелектуальні послуги
Influencer-маркетинг
Диджитал-розробка
SMM
Детальна методологія за якою проводилося рейтингування за посиланням.
"Забезпечення та підтримка флагманських індустріальних проектів це не тільки внесок в забезпечення життєздатності галузі цифрової реклами та економіку України, а це й чіткий сигнал рекламодавцям, іншим гравцям ринку та світовій спільноті нашої підприємницької волі та незламності. Ті агенції, які вийшли у рейтинг за рік війни, не просто комунікують про збереження працездатності, процесів, команди чи навіть певні фестивальні успіхи, вони вмикають зелене світло для подальшої активізації рекламної активності та відновлення галузі, а IAB Україна, як індустріальне об’єднання, беззастережно підтримуватиме їх на цьому шляху.