IAB Україна запустив благодійний аукціон на потреби ЗСУ

Ініціатором акції виступив Комітет SMM IAB Україна, яку з ентузіазмом підтримали комітети та члени IAB, а також партнери.

Коментарі 811
Наші лоти — це послуги кращих агенцій у сфері диджитал-маркетингу. Наприклад, розробка SMM-стратегії, аудит сайту чи бренду тощо. Всі зібрані кошти ми спрямуємо на підтримку ЗСУ.

Щодня на цій сторінці https://www.facebook.com/IABUkraine/ ми публікуватимемо дописи з інформацією про лоти. Щоб долучитися, потрібно написати свою ставку в коментарях і слідкувати, аби її не перебили. Мінімальний крок — 500 грн.
 
За добу після публікації лота ми визначимо користувача, що зробив найвищу ставку. Переможець має переказати зазначену в коментарі суму на рахунок благодійного фонду. Після підтвердження операції ми надішлемо сертифікат на відповідну послугу від агенції.

"Подібний аукціон - це справжня win-win модель, адже учасники не просто допомагають ЗСУ, вони можуть отримати корисну та потрібну їхнім бізнесам диджитал-послугу за дуже привабливою ціною. Я вдячна Володимиру Чернеру (NSG), голові Комітету SMM, та Роману Гeращенку(Sasquatch) за їхню ініціативу та наполегливість в реалізації у непростий час, а також усім нашим членам та партнерам, які підтримали ініціативу, " - коментує Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.

Допомагайте армії та отримуйте послуги від найкрутіших гравців ринку!
Ми вже розпочали https://www.facebook.com/IABUkraine/photos/a.2108475499387457/3422854314616229, долучайтесь!

За матеріалами пресрелізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода