IAB Ukraine підготував класифікатор професій digital-маркетингу

IAB Ukraine за підтримки IMB Academy підготував класифікатор професій digital-маркетингу. Класифікатор дозволить чітко розуміти зони відповідальності та обов’язки окремих позицій, а також полегшить роботу HR департаментів, рекрутерів, методистів навчальних курсів.

Комментарии 1750
В найближчих планах індустріальної організації, ґрунтуючись на даних класифікатора, провести зріз зарплат та запровадити єдину сертифікацію digital- фахівців.

«Систематизація посад для рекламної індустрії досить важлива, це дозволить робити внутрішні порівняльні аналізи і визначати вартість працівника- професіонала на ринку, а також зробить ринок праці в рекламі прозорим і зрозумілим».

Олеся Джурук- Senior Talent manager PUBLICIS GROUPE
“Наявність єдиного профільного класифікатора професій допоможе претендентам знайти свою ідеальну роботу, а роботодавцям більш точно підбирати людей на свої вакансії».

Дмитро Смірнов- HR Director razom communications
«Класифікатор digital професій важливий для планування workforce, опису вакансій, створення профілю, ролі та карти компетенцій працівника. Дозволяють бізнесу приймати обґрунтовані рішення при прийомі на роботу, розробляючи стратегії найму, які чітко позначають кандидатам їх роль і обов‘язки».

Наталія Стаценко- HR Director Dentsu Aegis Network Ukraine
Для підготовки класифікатора було виділено дві умовні структури організації: рекламні агенції та універсальна структура (позиції, що можуть зустрічатись і в агенції, і на боці рекламодавця, у паблішера тощо). Варто зазначити, що такий розподіл не є абсолютно вичерпним і у наступних виданнях класифікатора база даних буде доповнюватись».

Класифікатор професій digital-маркетингу.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода