IAMIDEA agency створили стратегію та рекламну кампанію 49-го Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ

Комментарии 839

Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 року. З 1991 року фестиваль отримав акредитацію FIAPF (Міжнародна федерація асоціацій кінопродюсерів) за спеціалізацією дебютного і студентського кіно.  

На кінофестивалі дебютували такі знамениті режисери, як Фред Келемен, Том Тиквер, Франсуа Озон, Олексій Балабанов, Стівен Долдрі, Денні Бойл і багато інших відомих особистостей з галузі кінематографа. Головним завданням агенції було створення нової ключової ідеї кінофестивалю, головного повідомлення та, можливо, першої масштабної рекламної кампанії за всю історію «Молодості».

Роботу почали з проведення бренд-сесії з командою фестивалю де зрозуміли, що «Молодість» — це культурний опікун для своєї головної аудиторії. Мудрий і поважний бренд, який вже розібрався у світі авторського кіно й тепер допомагає розібратись іншим. Тим часом фільми фестивалю — це ніби делікатеси для розуму, що необхідні кожному, хто прагне розширювати культурні горизонти, вдосконалюватись і відкривати щось нове в собі й навколишньому середовищі. Далі, тісніше поспілкувавшись із людьми, в агенції зрозуміли, у чому саме полягає головна відмінність авторського кіно від «попкорн-культурних» фільмів. «Попкорн-культурні» фільми залишають після перегляду поверховий спектр відчуттів: сподобалось, не сподобалось або таке собі кіно. Тоді як авторське кіно, наче хороше вино, розкривається із часом. З'являються нові питання, нові здогадки, нові емоції, нове розуміння. В агенції це назвали  «постфестивальний синдром».

“Люди не виходять після сеансу авторського кіно із чітким розумінням побаченого. Вони виходять з купою питань у голові й намагаються зрозуміти, що ж це було, чому саме так і як це збагнути. Ці питання супроводжують глядачів ще довгий час, і саме в цьому полягає головна цінність фестивалю. Так народилася нова стратегічна ідея «Молодості» — КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ.” – розповідає креативний директор IAMIDEA, Ігор Фінашкін.  

У головних роликах розказали та показали частинку того самого «постфестивального синдрому». Стан, який кожен переживає по-своєму. Думки, що наздоганяють нас та інколи перетворюються на миттєвий шум, вирази наших облич під час нових роздумів і ті самі роздуми…

Режиссером роликів став Юрій Кузнєцов, а над продакшеном працювала молода, але  досвідчена команда Adje Prodburo.

 video
 video

Ключове повідомлення і слоган перетворились на ідеї для різних каналів комунікації: ролики для ТБ й діджитал, борди, радіо і навіть у стікер-паки.       

Лінк щоб завантажити стікер-пак: https://t.me/addstickers/Molodist49

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie