idealers заморозили людину заради контенту

idealers представили іміджеву рекламну кампанію для мережі суші-барів Сушія.

Комментарии 1808

Вже очікувано бачити від креативщиків незвичний бренд-контент, який не тільки зацікавить клієнтів, а ще й здивує. 

Цього разу було схвалено крейзі ідею — заморозити людину на 15 років задля того, щоб відчути покращення смаку суші! 

Одразу скажемо, що не одна людина не постраждала, тому що це реклама!

Ви вже можете побачити її на просторах інтернету. 

«Обожнюємо клієнтів, які живуть з гумором і готові розмовляти цією мовою із аудиторією.

Бриф рекламної кампанії був приблизно такий: нам 15 років. хочеться чогось незвичного. Ми запропонували зняти не просто рекламу, а спецпроект, в жанрі «мок’юментарі»,  який в фіналі трансформується у повноцінну продуктову рекламну кампанію», — поділився Вадим Гордєєв, засновник idealers.

 video
За матеріалами прес-релізу 
Обсудить с другими читателями:
Погода