Ігор Потієвський, CEO and Founder компанії MediaHead: 2020-го року діджітал-галузь зросте на 25-30%

Тренди наздоганяють нас на кожному кроці. Не хочеш стояти на місці? Треба бігти! Плануєш кудись дістатися? Треба бігти вдвічі швидше! Якщо не стежити за тенденціями, то можна дуже стрімко спуститися вниз в успішності та рейтингу. У новому році неемає права на помилку, немає часу на зволікання.

Комментарии 3394

Діджитал – найдинамічніша сфера сьогодні. Вона диктує моду, задає тренди і набирає обороти. Неможливо уявити, що буде через 10 років, але можна передбачити майбутнє хоча б на наступний, 2020-й рік. Фахівці стверджують, що діджитал-галузь має потенціал зрости на 25-30%.

У топі професій 2020-го року будуть ті, які скеровані на аналіз великих обсягів інформації та роботу зі штучним інтелектом. За даними досліджень LinkedIn, до найбільш затребуваних професій наступного року відносяться: фахівець зі штучного інтелекту – попит на таких спеціалістів щороку зростає на 74%; інженер із робототехніки та спеціаліст із роботи з даними, попит на яких із кожним роком зростає втричі. Ще у 2000-х ми не могли навіть подумати, що людство доросте до таких речей, а ремісничі професії так тісно переплетуться з технологіями.

Також вже декілька років існує потреба в оптимізаторах сайтів, у спеціалістах з когнітивно-поведінкової терапії та спеціалістах із кібербезпеки. Спеціаліст – людина, яка розбирається у всьому, вчиться новому і швидко пристосовується до змін. Це конкурентна перевага міленіалів та покоління Z, адже технологічність у них в крові.

Великою перевагою є те, що експерти в діджитал-галузі навчаються разом із аматорами. Ресурси однакові, можливості теж, хіба що досвіду більше. 2019-го року з’явилося багато курсів із аналізу Big Data. Університети у всьому світі приділяють увагу цьому і видозмінюють та доповнюють базові навчальні курси, залучаючи фахівців у сфері інновацій, аналізу і штучного інтелекту.

Молоді люди різко змінюють професії. (забрала речення про мою знайому, воно дуже вибивається з тексту) Молодь не бачить перспектив для розвитку в рідній країні і втікає закордон. Українських ІТ-спеціалістів переманюють у Силіконову Долину, у Данію та інші країни з високим рівнем розвитку технологій.

На цю тему дав коментар Ігор Потієвський, директор MEDIA HEAD: «Наш ринок показав, що споживачі мають великий потенціал і готові закривати свої потреби всім, що є на ринку, незважаючи на реальну необхідність цих речей. Український консьюмеризм знову досягнув максимуму. 

Українці ще не розбалувані розумними гаджетами і ми не завжди розуміємо їх потенціал. Проте, ми активно рухаємось в сторону Кіберпанку.

Весь 2019-й рік був присвячений навчанню і перебудові процесів під Data Science. Всі топові бізнеси почали аналізувати і використовувати дані для продажів своєї продукції і послуг. Тим, кому це вдалось, мають неймовірні показники з продажів. Стрімко покращуються CRM-системи, детальніше досліджуються потреби споживачів.

Фахівців на ринку одиниці, тому топові компанії почали самі потроху розбиратися, що таке Dark Data, машинне навчання і глибока аналітика. 

Телевізійна галузь все більше недоотримує рекламних бюджетів від брендів-лідерів, в звязку із чим у них спостерігається великий відсоток інфляції. Таким чином ТВ перетворюється на елітний канал рекламодавців.

HR-ринок України відчув, що таке відтік фахівців в IT-ринок і до європейських країн. Тепер всі компанії намагаються перемогти не тільки в «діджітал-війні», а й у війні за кращих фахівців. Як наслідок, ринок почав звертати увагу на консалтинг від зовнішніх фахівців і ми зараз спостерігаємо появу нішевих професійних рекламних бутиків.

Наступний рік буде особливо активним у тестуванні брендами чогось нового: нових технологій, об’єднання з новими бізнесами/галузями і глибокої аналітики». 

Компанії, які прагнуть покращити свої результати 2020-го року, повинні швидко інтегруватися у видозмінену систему, шукати нові можливості для нарощування та оптимізації процесів виробництва та зв’язків з клієнтами. 90% успіху залежить від самонавчання, адже найрелевантнішим джерелом знань стає Інтернет і практика. Існує потреба у тренінгах не лише для працівників, але і для верхівки менеджменту. Необхідно обмінюватись досвідом, не боятись помилок і навчання. Перманентний студент – це тренд, який з’явився з розвитком технологій.

Боротьба з «відтоком мізків» закордон та в інші галузі складна і марудна. Це справа не одного року і тони зусиль. Але, покращуючи сьогодення, ми покращуємо майбутнє і створюємо потенціал для професійного зростання. Зараз існує тенденція до обміну знаннями. Знання стали основним конкурентним ресурсом компаній – можливості, які важко осягнути, але які дають неймовірний поштовх у правильному напрямку.

Дивитись на прогнози, стежити за новинами та займатися саморозвитком – це основні цілі на 2020-й рік.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода