In brand we trust: як довіра сформувала бренди, якими користуються мільйони

Сергій Молдаховський, маркетинг-директор та член правління AUTO.RIA та DOM.RIA, розповів, як формувати довіру споживача до бренду.

Коментарі 2673

«Будуємо перевірений інтернет» – це напис на стінах нашого офісу, який роками зустрічає колег та гостей компанії. Кожен співробітник знає, що за цими словами стоїть не тільки місія бренду, а й реальні дії команди.

Українська ІТ-компанія RIA.com створює відомі кожному маркетплейси AUTO.RIA та DOM.RIA. Часом, і колеги, і партнери, і користувачі асоціюють продукти зі словами: перевірено, безпечно, чесно. Та щоб вибудувати такий порівняльний ряд, компанії знадобилось немало реалізованих маркетингових кампаній та ініціатив, аби показати, що ж робить бренд для формування довіри споживача.

Відгуки як інструмент прийняття рішень

В сучасному світі виборювати увагу клієнта – досить непроста задача. Якщо протягом десятиліть успішно працювали одні маркетингові інструменти, то зараз зовсім інші речі дозволяють зрозуміти споживачеві чи варто довіряти бренду. Але єдине, що лишається незмінним – здатність вірити в слова інших.

Щоб зробити важливу покупку, споживач годинами, а інколи днями перечитує відгуки в інтернеті щодо обраного товару. Йому необхідно зібрати усю інформацію про досвід інших, аби сформувати своє власне бачення.

Саме на такому інсайті була побудована одна із рекламних кампаній AUTO.RIA, яку ми запустили разом із агенцією banda. 

Ми закликали українців лишати свої відгуки і, тим самим, будувати авторинок, перевірений людьми. Вже з перших днів кампанії користувачі почали активно ділитися враженнями про продавців та автівки. Вказували на нюанси в описах, фотографіях, розповідали про стан авто, якщо він мав певну відмінність від реального, комплектацію та ще багато іншого.

 Це дійсно мало значний вплив на український авторинок. Завдяки численній кількості реальних коментарів і відгуків під оголошеннями – хтось зекономив гроші і час та застеріг себе від небажаної покупки. Більш того, така ініціатива спонукала авторів оголошень ретельніше обирати фото, детальніше готувати описи, завдяки чому продажі відбувались ще безпечніше.

І в наслідок такої сміливої і чесної кампанії, лояльність до AUTO.RIA тільки зросла. 

Реальні факти – частина рекламної кампанії

Відгуки – не єдиний інструмент для продуктів RIA.com, що будує довіру до бренду. Ми робимо чимало етапів перевірки. І надважливо розповідати про них аудиторії. По AUTO.RIA – це перевірки за документами, по VIN-коду, технічні на СТО та інші. Щодо DOM.RIA – інспектори сервісу особисто фотографують кожну кімнату і види з вікон, роблять панорамні фото 360, перевіряють адресу, метраж і ціну квартир та інше. Ми неодноразово підкреслювали це в наших рекламних кампаніях, але цьогоріч зробили це по-особливому.

Цього літа, мабуть, найважчого для більшості українських компаній, ми вирішили ризикнути і все ж спробувати запустити нову рекламну кампанію. По-перше, важливо не зупиняти економіку і платити податки. По-друге, бізнесу необхідно підтримувати український ринок реклами.

Зараз покупці авто і нерухомості задаються питаннями: чи функціонує індустрія, чи працюють компанії, чи можу я довіряти, чи варто робити покупку зараз і ще багато інших сумнівів. Тому ми вирішили не тільки відповісти на ці запитання, але й підкріпити їх реальними цифрами. В основі рекламної кампанії – наші справжні результати перевірок. Серед меседжів, які транслювали: «перевірили 9365 квартир та будинків з 24.02», «перевірили 107 000 авто по VIN-коду у Києві від 24.02» і такі інші. 

Насправді рекламна кампанія ще триває, але кількість позитивної реакції від споживачів помітно зростає. Через кампанію ми показали, що в цей непростий рік виконуємо свою головну місію – необхідність перевіряти. Тому через такий нетиповий формат довели це аудиторії і в котрий раз сформували довіру до наших брендів.

Тож зараз, як ніколи, варто показувати споживачеві, чому можна бути лояльним до вашого бренду. Говоріть про свої переваги і доводьте своєму користувачу, що вам все ж можна довіряти. Але головне – підкреслюйте це справжніми діями.

Обговорити з іншими читачами:
Погода