Індустріальна легенда від Doris Advertising для нового морозива ТМ «Рудь»

У новому відеоролику Doris Advertising пропонує глядачу затамувати подих, перш ніж побачити історію народження головної новинки сезону — фруктового ріжка «Ейфорія».

Комментарии 965

Як і має бути в легенді, тут поєдналося реальне та уявне. Реальне — це масштабна зйомка новітнього виробництва компанії «Рудь». А уявне — таємничий процес, що відбувається у всіх цих величезних трубах і ємностях, показаний у максимальному наближенні.

«Кажуть, що життя вимірюється не кількістю зроблених вдихів і видихів, а кількістю моментів, коли від щастя перехоплює подих. Наш ролик — це внутрішня хімія цього відчуття, приховані механізми ейфорії. Якби ейфорія була морозивом — думаємо, вона виглядала би саме так», — розповідає про ідею кампанії креаторка агенції Doris Advertising Валентина Михальчук.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода