Influencer marketing агенція WhyNot? Enot розпочала співпрацю з Tez Tour

Influencer marketing агенція WhyNot? Enot розпочала співпрацю з турагентством Tez Tour у напрямку Influencer Marketing та SMM.

Комментарии 840

Старт співпраці прийшовся на відкриття кордонів після тривалого карантину, тож інфлюенсери стали одними з перших поміж тих, хто відправився на відпочинок у Єгипет. Отримавши відмінний результат у пілотному проєкті у напрямку Influencer Marketing, Tez Tour та WhyNot? Enot також розпочали роботу у напрямку SMM.

“Співпраця з Tez Tour — це багато яскравих вражень та приємних емоцій, приблизно як від сонячного Єгипту у середині листопаду. Ми почали роботу з інфлюенсерами, і в процесі зробили висновок, що наші ідеї імпонують один одному, тож вирішили продовжувати ще й у напрямку SMM. Попереду багато цікавих проєктів та, звичайно ж, крутих результатів», — коментує Євген Таллєр, директор WhyNot? Enot.

На даний момент проведений повний ребрендинг аккаунту Tez Tour в Інстаграм, створений візуальний стиль та контент-план, за яким ведеться сторінка. Також ведеться робота з платформою Тік-Ток, де задіяні інфлюенсери з їх кращими креативними ідеями. Блогери готуються до нових подорожей, а попереду багато масштабних проєктів.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie