Компанія Meta розробила два нові рекламні інструменти для Instagram, повідомляє TechCrunch.
Йдеться про розміщення рекламних постів у стрічці, що формується внаслідок пошукового запиту. Наприклад, якщо вбити у рядок пошуку «Догляд за шкірою», релевантні рекламні пропозиції з'являться серед інших постів. Відрізняти нову рекламу від звичної буде позначка Sponsored (спонсорський контент), розміщена під обліковим записом.
Meta таким чином хоче охопити аудиторію, зацікавлену у пошуку певних компаній, товарів та послуг у соцмережі. Але ймовірно, нововведення буде зайвим з точки зору споживача, оскільки рекламний елемент з'явиться ще в одній частині соцмережі, пише TechCrunch.
Йдеться про розміщення рекламних постів у стрічці, що формується внаслідок пошукового запиту. Наприклад, якщо вбити у рядок пошуку «Догляд за шкірою», релевантні рекламні пропозиції з'являться серед інших постів. Відрізняти нову рекламу від звичної буде позначка Sponsored (спонсорський контент), розміщена під обліковим записом.
Meta таким чином хоче охопити аудиторію, зацікавлену у пошуку певних компаній, товарів та послуг у соцмережі. Але ймовірно, нововведення буде зайвим з точки зору споживача, оскільки рекламний елемент з'явиться ще в одній частині соцмережі, пише TechCrunch.
Другий інструмент — реклама-нагадування, яка допоможе компаніям повідомляти потенційних покупців про заплановані події та новинки. Якщо користувач підпишеться на подію, йому прийде три повідомлення від Instagram за один день, за 15 хвилин і під час заходу.
Розробка нових рекламних рішень може бути пов'язана із падінням доходів корпорації. У четвертому кварталі 2022 року чистий прибуток Meta скоротився до $4,7 млрд. проти $10,3 в аналогічному періоді 2021 року. За весь рік Meta заробила $23,2 млрд — на 41% менше, ніж 2021 року. При цьому річний виторг зменшився на 1% — до $116,6 млрд, а виторг у четвертому кварталі знизився на 4,5% рік до року — до $32,2 млрд. Дохід від реклами становив $31,25 млрд, показавши невелике зниження щодо $32,6 млрд. у четвертому кварталі 2021-го.
Розробка нових рекламних рішень може бути пов'язана із падінням доходів корпорації. У четвертому кварталі 2022 року чистий прибуток Meta скоротився до $4,7 млрд. проти $10,3 в аналогічному періоді 2021 року. За весь рік Meta заробила $23,2 млрд — на 41% менше, ніж 2021 року. При цьому річний виторг зменшився на 1% — до $116,6 млрд, а виторг у четвертому кварталі знизився на 4,5% рік до року — до $32,2 млрд. Дохід від реклами становив $31,25 млрд, показавши невелике зниження щодо $32,6 млрд. у четвертому кварталі 2021-го.