Тепер кожен користувач може віртуально приміряти культові аксесуари відомих марок, представлених на третьому поверсі в ЦУМі.
«Ми переконані, що комунікація через візуальні прийоми та інтерактив підвищує знання про бренд і зміцнює його зв'язок з клієнтом. Ідея розробки спеціального Instagram-фільтра на підтримку українських дизайнерів народилася у нас давно, але зважилися на її реалізацію тільки коли познайомилися з командою FFFACE.ME, проєкти яких останнім часом «підривають» Інтернет», – коментує маркетинг директорка ЦУМу Маруся Коваль.
Сьогодні Instagram-фільтр ЦУМу складається з чотирьох іконічних моделей: кепка з лакованим козирком і вишивкою Ruslan Baginskiy, берет Ksenia Schnaider з переробленого деніму, лаконічні сережки зі сферами для прихильниць Guzema Fine Jewelry, а також шовкова хустка з принтом від бренда Gunia Project.
«Варто зазначити, що точність виконання та реалістичність аксесуарів вражають з першої віртуальної примірки. Зараз маркетинг команда аналізує відгук і обов'язково продовжить поповнювати асортимент Instagram-фільтра новими моделями», – доповнює Маруся Коваль.
Скористайтеся можливістю віртуальної примірки вже зараз – завантажте спеціальний фільтр ЦУМ в свій профіль Instagram. Не виходячи з дому, ви зможете визначитися з покупкою та зробити її в ЦУМі та на tsum.ua.
Зп матеріалами прес-релізу