Instagram-маска від TABASCO очолила рейтинг найінноваційніших діджитал-кампаній світу за версією AdForum

Маска-гра SportFromHome посіла перше місце у рейтингу “Топ-5 діджитал-кампаній червня” міжнародного рекламного видання AdForum

Комментарии 2141

Маску креативне агентство TABASCO, FFFACE та чемпіон світу із джіу-джитсу Іван Настенко розробили для Міністерства охорони здоров’я та Червоного Хреста України.

“Приємно, коли на наші роботи звертають увагу провідні світові ЗМІ. Але ще приємніше робити корисні речі - такі, як ця маска”, - партнер та креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.

Гейміфікована маска створена, щоб заохотити українців робити корисні перерви, не виходячи із Insta-stories, - вправи зміцнюють та розвивають мобільність м’язів шиї. SportFromHome ви можете завантажити у Instagram-акаунті @coronainfoua або за прямим посиланням: https://www.instagram.com/ar/565063494393881/ 


 video
За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода