Лендінг запустив Український культурний фонд разом з комунікаційною агенцією plusone в рамках кампанії «Культура зближує», яка реалізується за підтримки проєкту «Зміцнення Громадської Довіри», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.
Сайт-мандрівку створено у колажній стилістиці. Такий стиль обрали, щоб привернути увагу глядача, заінтригувати його. Адже за кожним об’єктом ховається історія, а кожен клік – це можливість дізнатися більше про українську культуру в її різних проявах. Комусь це допоможе надихнутись на похід з друзями чи родиною до музею чи театру, а хтось може впізнати у героях своїх знайомих! Чи знайти можливість для реалізації власного культурного проєкту. Адже культура – у кожному з нас, і це те, що нас зближує.
Нагадаємо, кампанія «Культура зближує» стартувала на початку грудня з промовідео у трьох українських містах – Харкові, Запоріжжі та Мукачеві. Мета кампанії – не лише промотувати культурне дозвілля, а й розкрити саме поняття «культура» як близьке кожній людині, як свідчення національної ідентичності та єдності українців.