Інтернет-магазин автозапчастин DOK перетворюється на DOK.ua

Інтернет-магазин автозапчастин і автотоварів DOK здійснив ребрендинг і редизайн: магазин змінив логотип, додавши до нього вказівку на домен ua, запровадив новий дизайн сайта та мобільну версію.

Комментарии 707

Новий логотип має більш сучасну і лаконічну форму, а домен “ua” точніше вказує на характер діяльності компанії, посилює сприйняття бренда саме як інтернет-сервісу з пошуку та придбання автозапчастин і автотоварів. Кольори стали яскравішими та чистішими, без градієнта, а шрифт має більш округлі та м'які форми, що краще сприймається людським оком і чіткіше виглядає на екрані будь-якого пристрою.

Новий логотип
Новий логотип
Старий логотип
Старий логотип

“За сім років від моменту започаткування нашого бізнесу ми пройшли значний шлях, істотно виросли і відчули, що настав момент зміни дизайну сайта, а разом з ним і лого, щоб відповідати сучасним тенденціям і запитам користувачів. Назва “DOK.ua” краще запамятовується, її простіше знайти в Інтернеті, вона безпосередньо вказує на те, що ми онлайн-магазин і працюємо по всій Україні, - наголошують співвласники DOK.ua Володимир Сорочан і Андрій Дашкевич. - Щодо кольорової гами та нашого фірмового знаку шестерні замість букви “О”, то вони майже не змінили свій вигляд. Цим ми хотіли підкреслити, що всі наші переваги й надбання залишаються без змін, і примножуватимуться й надалі. Адже ми працюємо для того, щоб змінювати стандарти сервісу в нашій галузі, дбаємо про своїх покупців і щиро прагнемо допомогти кожному, хто звертається до магазину. Ці враження, емоції, отримані нашими покупцями, і є саме тим клієнтським досвідом, який ми робимо неперевершеним”.

Разом із оновленим логотипом DOK.ua запровадив новий дизайн сайта та його мобільну версію, щоб стати ще ближчим і доступнішим для всіх клієнтів із будь-якого пристрою.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода