ІНТЕРПАЙП презентував ко-брендинговий проект з Mascot та Музеєм українського живопису

В Дніпрі в Музеї українського живопису промислова компанія ІНТЕРПАЙП презентувала ко-брендинговий проект «Промисловість надихає».

Комментарии 1014

У межах проекту, ІНТЕРПАЙП спільно з українським брендом Mascot створили світшоти з модним промисловим принтом. Засновниця Mascot Марина Старікова розробила малюнок, який обігрує «Вогняний узор» - паттерн, створений на фасаді ІНТЕРПАЙП Сталі сучасним датсько-ісландським художником Олафуром Еліасоном.

“Це перший проект, у якому ми співпрацювали з великою промисловістю. Побачивши фото продукції та виробництва ІНТЕРПАЙП, ми впевнились, що промисловість може надихати. Малюнок на світшоті – більше, ніж яскравий принт: це метафора перевтілення чогось буденного і невиразного, як вторинна сировина, металобрухт, на щось складне і довершене, як сучасні механізми”, - коментує Марина Старікова.

Цьогорічний календар ІНТЕРПАЙП також з’явився у колаборації. Український художник Ігор Куделін, резидент Музею українського живопису, зняв відбитки з трубно-колісної продукції та створив на їх основі картини для кожного місяця 2019 року.

“Для мене як художника цікаво працювати з незвичними матеріалами. У проекті «Мистецтво крапки» я використовував шматочки губки, щоб створити абстрактні узори, а цього разу працював з металом. Здається, що цей матеріал дуже далекий від живопису, важкий і непластичний. Втім, знявши відбитки з продукції ІНТЕРПАЙП, я здивувався тому, як гармонійно вони вписались у мої картини. Красу можна знайти всюди: у простих лініях профільних труб, у благородному блиску залізничних коліс, у складній геометрії преміальних з’єднань”, - ділиться художник.

“Подарунок – це перш за все емоції отримувача. Щороку ми створюємо сувеніри, які запам’ятовуються. У 2019 році ми вирішили підтримати українських дизайнерів та художників і довести, що промисловість – це також творчість. Екстер’єри сталеплавильного комплексу ІНТЕРПАЙП СТАЛЬ стали основою для яскравого принта на світшоті ІНТЕРПАЙП, а відбитки труб та коліс перетворились на шедеври абстрактного живопису у календарі”, - зазначає Дмитро Кисилевський, директор з корпоративних відносин ІНТЕРПАЙП. – “Як велика промислова компанія, ми зацікавлені у формуванні здорової екосистеми навколо себе. Ми вдячні партнерам з Будь в UA. Маркет українських брендів та Музею українського живопису за допомогу з координації проекту. Подібні колаборації дозволяють нам розвивати локальну спільноту та підтримувати середній бізнес”.

На презентації проекту у Музеї українського живопису зібрались партнери та клієнти ІНТЕРПАЙП, відомі інста-блогери та представники преси. Журнал Woman виступив інформаційним партнером заходу.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода