21 червня скейт-комьюніті з усіх куточків світу традиційно святкує Go Skateboarding Day. Цього року компанія INTERTOP Ukraine спільно з Senate Agency організували інтерактивний онлайн-турнір зі скейтбордингу за участю відомого стрітвір бренду Vans.
Подія відбулася у Instagram stories @intertop.ua, де опублікували відео 12 учасників із 4 міст України – Києва, Харкова, Львова та Одеси.
Вони показали свої найкрутіші оллі та фліпи, а підписники мали проголосувати за найтоповішого скейтера прямо у сторіс. У голосуванні взяли участь 15 000 користувачів, а подія зібрала понад 1 000 000 охоплень та безліч позитивних реакцій.
До того ж Vans та INTERTOP подарували українським інфлюенсерам ексклюзивні скейт-паки, створені спільно з місцевими дизайнерами. YanGo, Антон Савлєпов, Позитив, Сергій Вовк та інші отримали унікальні дошки та стікери, стилізовані під Vans.
Так, INTERTOP впроваджує інноваційні формати івентів та використовує соцмережі не тільки як канал комунікації, а як повноцінний медіамайданчик.
Як пройшов батл, та хто став переможцем – дивись у відео.
INTERTOP Ukraine
CMO: Марія Самплавська
Head of SMM and Influencer Marketing: Антон Бокий
Senate agency
Ідея: Сергій Леско, Ярослав Лерман
Проєктний менеджер: Андрій Мандрик
Копірайтер: Ліза Кудрявцева
DOP: Олег Іванов
Лінійні продюсери: Максим Кравченко, В’ячеслав Косенко
Монтаж: Олег Іванов
PR-менеджер: Стефанія Коновалова
Дизайн: Соня Колеснікова
Motion дизайн: Анастасія Шульга
За матеріалами прес-релізу