iplace – новий діджитал-партнер «Люксоптика»

Діджитал-агентство iplace стало партнером компанії «Люксоптика» за всіма напрямками маркетингу в інтернеті. Агентство також візьметься за просування проєктів LINZA, Spex і бренду CASTA.

Комментарии 1012

Серед основних завдань iplace – підвищення продажів товарів за рахунок впровадження інновацій та ефективних рішень в рекламні кампанії брендів і підтримка лідируючих позицій компанії на українському ринку оптики, оправ і сонцезахисних окулярів.

Ми раді стати частиною команди «Люксоптики», щоб разом досягати поставлених цілей і зробимо все можливе, щоб наше партнерство було плідним і довгостроковим, – коментує co-owner і СEO iplace Богдан Левченко.

Вітаємо команду iplace і нашу команду також з початком спільної співпраці. Нас чекає багато цікавих проєктів. Адже і бізнес цілі на цей рік достатньо амбітні, і об'єми в digital  плануємо збільшити,  – коментує Віолета Титаренко, CMO «Люксоптики».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода