iplace виграло тендер на просування кредитних продуктів Forward Bank у діджитал

Діджитал-агентство персоналізованого маркетингу iplace продовжує співпрацю з Forward Bank і відповідатиме за просування в інтернеті одразу двох продуктів: кредитних карток КОКО Кард і кредити готівкою КОКО Кеш.

Комментарии 1479

Основна складова лінійки КОКО – емоційний дизайн, максимальна простота тарифів, привабливий пільговий період по кредитній картці та безкоштовна кур'єрська доставка. 

«У минулому році ми разом із Vertigo розробили для Forward Bank мультиплікаційного героя KOKO, через якого ми просуваємо банківські послуги на українському ринку. 

КОКО – це справжній комплексний продукт з неймінгом, візуальним рішенням, власною  мовою, цікавою упаковкою, макетом для сувенірної продукції та акаунтом у соціальних мережах», – розповідає Віктор Заєць,  Client Service Director iplace. – Ми відійшли від стандартних для цієї сфери рішень і підібрали народний образ курочки, який асоціюється з абсолютним добром і турботою, – додає Віктор Заєць.

Аби картки дійшли до своїх користувачів якомога швидше, було запущено діджитал-кампанію. Завдяки чому, планові показники по кількості заявок на KОКО  Кард було перевищено на 162%.

«Ми раді партнерству з командою iplace. Їхня стратегія, експертиза в медіа та персоналізований підхід до роботи вражає. Тож з нетерпінням чекаємо на  результати співпраці і сподіваємося, що разом із iplace ми знову перевищимо планові показники щодо зростання нашого бізнесу», – коментує Вікторія Жежера, керівник відділу маркетингу Forward Bank.

Постійність у комунікації – важливий атрибут для формування іміджу та впізнаваності бренду. Оскільки креативний потенціал платформи такий же потужний, як і під час лончу, у 2021 році було прийняте рішення продовжувати комунікацію із залученням бренд-героя у розробленій раніше тональності бренду. Тож усім, кому запам’ятався цей герой, слід чекати на нові креативні сюжети з КОКО.

Щодо просування продуктів у діджитал агентство використовує комплексний підхід до розміщення, аби досягти наступних цілей: проаналізувати та виділити релевантну ЦА та розповісти їй про продукцію з максимальною інтеграцією основних ключових переваг картки або кеш-кредиту. І, авжеж, мотивувати українців стати клієнтами банку і отримати картку КОКО Кард або готівковий кредит  КОКО Кеш. 

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода