iProspect Ukraine розвиває продуктовий напрям всередині агентства

Агентство performance-маркетингу iProspect Ukraine розвиває внутрішню продуктову експертизу. Новий напрям сприятиме формуванню комплексного підходу у вирішенні клієнтських діджитал задач.

Комментарии 1300

Агентство планує створення нових послуг на українському рекламному ринку та реалізацію для брендів full-service діджитал проектів.

Напрямок очолює Ілля Денщиков у ролі Chief Product Officer, який раніше обіймав посаду Head of PPC and Analytics. На цій позиції Ілля відповідатиме за стратегічний розвиток нововведеного формату послуг – Performance 360, управління повним циклом процесів і робіт для створення нових продуктів від ідеї до реалізації, оптимізацію поточних бізнес-процесів агентства та побудову ефективних відносин із зовнішніми партнерами.

Також Ілля керуватиме продуктовими командами та процесом залучення до компанії нових спеціалістів.

«У маркетинговому світі надходить нова ера побудови брендів на performance-driven підході. Відповідаючи на цей виклик, ми розвиваємо нові сервіси для клієнтів, які все частіше звертаються за комплексною діджитал експертизою. В dentsu існує ще багато цікавих мережевих рішень, які б я хотіла запропонувати українському ринку», – розповідає Ірина Балашова, CEO iProspect Ukraine.

Ілля Денщиков, CPO iProspect Ukraine

Сьогодні для успішного розвитку бізнесу в digital, недостатньо відмінно налаштованої рекламної кампанії. Виграє тільки комплексний підхід, включаючи розміщення реклами, аналітику, роботу з креативом, посадковими сторінками та іншими точками взаємодії з користувачами. Задача iProspect розробляти нові продукти для забезпечення Performance 360, щоб наші клієнти могли досягати і утримувати лідируючі позиції на ринку.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода