Isabel Marant представив новий фірмовий стиль

Бренд збирається збільшити прибутки до 500 мільйонів євро

Коментарі 1082
У 2022 році продажі бренду Isabel Marant наблизилися до 300 мільйонів євро. Тепер марка будує плани на наступний рік і має намір збільшити прибутки до 500 мільйонів євро. Про це пише The Business of Fashion.

Для залучення нової аудиторії Isabel Marant поновив фірмовий стиль. Нове лого та дизайн упаковки розробив арт-директор з Нью-Йорка Пітер Майлз. Раніше він співпрацював з Marc Jacobs, Celine та Proenza Schouler.

Зміни у шрифті логотипу відносно незначні. Ізабель Маран вважає, що нововведення сигналізують про новий розділ історії бренду. Дизайнер обіцяє не лише нове оформлення, а й оновлену продукцію та бутіки.
Обговорити з іншими читачами:
Погода