ISD Group розробили комунікаційну кампанію нового корму для тварин Club4Paws Selection

Для преміальних лінійок зняли маніфест усіх, для кого тварини стали причиною та дозволом бути щасливим під час війни

Коментарі 1256

Club4Paws Selection — саббренд українського бренду Club4Paws, що його виробляє львівська компанія Кормотех. Розробка преміальних лінійок тривала два роки, готуватися до запуску почали ще у грудні минулого року, щоб влітку вийти на український та європейські ринки. Тоді ж ISD Group, розробили глобальну стратегію просування бренду: корм для тих, хто балує своїх пухнастих, бо відчуває себе щасливим, коли щаслива й вдоволена його тварина.

Війна (звісно, не новина для українських брендів) дещо змінила плани з лончу. Однак — радше скоригувала, а не скасувала. Втім, постало питання:  а чи на часі нині говорити про балування та радість, коли щодня у новинах — суцільний морок? І для частини українців така комунікація може бути достатньо травматичною.

“У березні ми запустили кол-центр, щоб оперативно реагувати на волонтерські запити там, де люди просто не могли купити корм або ж його бракувало — приміром, на окупованих територіях. І почули від волонтерів дуже щемкі історії: часто люди не просили абсолютно нічого для себе, але запитували про “саме от той” корм, який обожнює песик. Так ми зрозуміли, що балувальники лишаються балувальниками, хай би — от буквально — не розривалися вибухи навколо. Це нас дуже надихнуло”, — розповідає команда бренду Цегелик Галина, Анастасія Сембай та Юрко Ковалюк.

“Ми провели дослідження аудиторії, які лиш підтвердили здогадку: балувальники абсолютно не змінюють свої звички під час критичних ситуацій. Навіть більше — хочеться зробити для тварини щось екстра, адже ти бачиш, як вона страждає в переїздах, як їй некомфортно в чужому домі. Хочеться, щоб бодай для тварини нічого не змінилося”, — додає Михайло Траверсе, стратегічний директор ISD Group.

Тож ні лонч, ні комунікацію вирішили не відкладати — і зняли зворушливий маніфест, що розповідає історію трьох родин із трьох регіонів України, які паралельно проживають звичні для військового контексту ситуації: довгі поїздки, вимушену розлуку з пухнастим, пересиджування тривоги. Однак усі вони лишаються вірними своїм балувальницьким звичкам.

“Ми зняли історію про любов і радість, не про жахіття війни. Про тварин, задля яких готовий обзвонити усі волонтерські центри і оббігати місто, лиш би знайти їм той самий корм. У нас так мало причин для радості зараз, однак пухнасті — це чисте щастя. Це вони витягують нас з телефонів і новин, коли треба йти погуляти. Це вони муркочуть поруч, коли повітряна тривога. Це вони лишаються собою і смішать у моменти, коли хочеться накритися ковдрою з головою. Тож не буває невчасно чи не в тему любов до них”, — розповіла про концепт ролика Оксана Гончар, Creative Group Head.

 video

У серпні Club4Paws Selection успішно запустили на ринку України, а протягом вересня-жовтня планують запустити на ринках Румунії та Молдови, Литви та Латвії, Польщі та Туреччини.

Зйомками відео займався ESSE Production House, режисером став Євген Головатенко.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода