Історії на перетині часів від THINKMcCANN і «Львівського»

ТМ «Львівське» разом з THINKMcCANN розробили нову серію іміджевих роликів, присвячених найкращим людським якостям. Історії розкривають традиції щирих взаємин, що лишаються незмінними в усі часи.

Коментарі 2347
Для реалізації цієї ідеї було використано добре знайомий і вподобаний споживачами ТМ «Львівське» прийом розділеного екрана. В умовах grеy market цей візуальний прийом також слугував додатковим брендингом.

Цікаво, що цього разу такий технічно непростий проект реалізувала повністю українська команда – режисер Павло Ковтун і оператор Юрій Барсук.
 Львівське_Boxes
 Львівське_Hat
Клієнт: Carlsberg Group
Віце-президент з маркетингу: Андрій Отрощенко
Маркетинг-менеджер: Тарас Маципура
Бренд-менеджер: Катерина Чміль

Агентство: THINKMcCANN
Керівник креативної групи: Юлія Сторчак
Старший арт-директор: Світлана Полохайло
Молодший арт-директор: Катерина Сокол
Копірайтер: Віталій Капустян
Керівник екаунт-групи: Ольга Кутузова
Екаунт-директор: Анастасія Жураковська
Екаунт-менеджер: Людмила Лавренюк
Продюсер агенства: Юрій Склярук

Продакшн: ESSE Production House
Режисер: Павло Ковтун
Оператор: Юрій Барсук
Художник-постановник: Влад Владов
Художник по костюмам: Тоня Белінська

Postproduction: Terminal FX

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода