Історія про СМАРТ-мам

Strila та Medialogic запустили нову кампанію для «Екофарм»

Комментарии 1462

Strila розробили новий ролик для  ТОВ «НВК «Екофарм» з історією про СМАРТ-мам.

З завданням розробки креативної кампанії для оновленого продукту до Strila звернулись «Екофарм» – фармацевтична компанія, що робить акцент на рослинному походженні та дієвості своїх препаратів.

В «Екофарм» саме оновився продукт - сироп Імунофлазід®. Він отримав нову назву,  і знадобився креатив, що донесе позиціонування до цільової аудиторії.  Флавовір® – сироп, який має пряму противірусну дію, став головним «героєм» креативної кампанії з TV-роликом про СМАРТ-мам.

 video

СМАРТ-мами – це сучасні жінки, які не хочуть витрачати час даремно. Їм потрібні зручні та дієві ліки, що будуть корисні їх дітям та підходять їх ритму життя.  Флавовір® – саме такий засіб. Завдяки зручному застосуванню та прямій противірусній дії – він стає СМАРТ-засобом саме для СМАРТ-мам.

Проведенням рекламної кампанії в медіапросторі займається агентство Медіалоджик. Медіалоджик розробили стратегію розміщення кампанії у Digital та на ТV.

Рекламна кампанія стартувала на початку жовтня та вже показала позитивні результати. Емоційність TV-ролика та ефективність сиропу Флавовір® – це та правдива комбінація, що об’єднує продукт з його споживачем.

Екофарм

Наталія Титаренко – Директор департаменту маркетингу та продажу

Катерина Фонтаній - Провідний менеджер з реклами

Анастасія Павліченко - Провідний менеджер з маркетингу

Медіалоджик

Олексій Куценко – СЕО

Андрій Зіменков – Медіадиректор

Олександра Доманська – Аккаунт директор

Анастасія Аніщенко - Медіапленер

Strila

Олег Тюлін - Co-founder, CEO

Оксана Палій - Co-founder, COO

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода