IT-компанія Boosta вперше за 8 років провела ребрендинг

Над оновленням візуального стилю Boosta працювали спільно з дизайн-бюро Spiilka. Це перший ребрендинг IT-компанії з моменту її заснування у 2014 році.

Коментарі 1187

Boosta – давно не маленький проєкт з 4 фахівцями та офісом у київській квартирі одного з фаундерів. Сьогодні це міжнародна IT-компанія, в якій працюють більше 600 людей з усього світу. Тому зі зміною масштабів бізнесу настав час оновити і візуальну комунікацію.

“Основне завдання, яке ми поставили перед Spiilka – провести ребрендинг Boosta та покращити наш стиль, але при цьому на 100% зберегти та проілюструвати принципи компанії – постійний розвиток та робочий драйв. Адже ми переконані, що саме завдяки нашим особливостям Boosta сьогодні стала вагомим гравцем на IT-ринку та досягла крутих результатів.” – коментує Дмитро Бондар, співзасновник та CEO компанії Boosta.

Попередній логотип, створений 8 років тому, містив у собі знак нескінченності, який символізував постійний розвиток як самої компанії, так і її команди. В оновленому лого цінність росту та досягнення нових вершин зображено через геометричну фігуру, кут нахилу якої зростає вгору.

Новий логотип є доволі динамічним, адже має чотири різні версії з чотирма нахилами кутів — від помірного до масштабного.

На іконці для соцмереж зображена перша літера назви компанії – B. Щоб не відступати від бренд-стилю, вона також має свій нахил.

“Якщо спрощувати, у роботі з IT-індустрією є два підходи до розробки айдентики, які залежать від типу та розміру компанії. Є великі корпорації, які обирають мінімалізм, один акцентний колір та зрозумілий символізм. А є рок-гурти (зазвичай, невеликі компанії), які хочуть і можуть дозволити собі в айдентиці будь-що. Boosta — велика ІТ-компанія, якій вдалося зберегти в собі зухвалість та швидкість малої. Тому ми з самого початку хотіли дозволити собі більше, ніж прийнято у "великих та серйозних". Звідси —  і динамічний логотип, який регулюється рівнем "зухвалості", і незвичне для IT поєднання кольорів, і цікаві композиції промо-матеріалів.” — зазначає Вова Смирнов, дизайн-директор у Spiilka.

Важливу роль у новій айдентиці відіграє кольорова гама. Основний колір бренду тепер – полум`яний. Щоб нова айдентика не вплинула кардинально на впізнаваність компанії, дизайн-бюро запропонувало не змінювати колір суттєво, але зробити його більш цікавим та складним.

Додатково обрали ще 5 кольорів: від блакитного, що ілюструє експертизу та надійність Boosta до яскраво-рожевого, який символізує зухвалість компанії та відсутність страху бути різними.

Як поєднати технологічність та візуальний стиль? Команда Boosta надихнулася новою айдентикою та створила власний патерн-генератор, який створює візерунки з фігури логотипа в різних фірмових кольорах. Тепер у Boosta більше мільйона різних патернів, які можна легко створити лише в кілька кліків. На платформі генерування необхідно налаштувати величину фігур, їхню кількість і відстань між ними, бажані кольори, фон та провести стрілкою по екрану. Усе – новий унікальний патерн готовий!

Перевага нового брендингу в тому, що він продуманий до деталей, універсальний та гарно виглядає в абсолютно різних каналах комунікації.

Команда проєкту

Boosta Дмитро Бондар, СЕО

Ярослав Баклан, Managing Partner

Анастасія Говорун, Head of PR

Поліна Кучковська, HRD

Сергій Горєлов, Art Director

Анна Холодова, Graphic Designer

Spiilka

Вова Смирнов, дизайнер директор проєкту

Настічка, меджік тач партнер проєкту

Бо, арт-директор і дизайнер проєкту

Рома, UX/UI дизайнер

Ані, all-in-one менеджер

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода