IX Міжнародна конференція «Нові медіа – нові можливості»: діджиталізуємося вже сьогодні

IХ конференція «Нові медіа – нові можливості» відбулась 13 квітня 2018 р. в Києві.

Комментарии 1605

У світі digital в умовах стрімкого зростання технологій, розвитку проектів потужних IT-корпорацій,  чи здатні  медіа запропонувати новітні рішення як для аудиторії, так і для рекламодавців? На ці та багато інших питань шукали відповіді учасники XI Міжнародної конференції «Нові медіа – нові можливості 2018».

Також учасники дізнавалися, як  сучасні технології змінюють медіа, як розвивати традиційні медіа в епоху Digital, що таке ефективне ЗМІ, яким має бути контент в час Facebook  та Google, як поєднати технології та створити стратегію, тенденції розвитку рекламного ринку, монетизації, інвестиції в Діджитал медіа, digital  тренди та багато інших.

Катерина  М?яснікова, виконавчий директор Незалежної Асоціації телерадіомовників   переконана:   «Насправді виборів – два: або жити в цій новій реальності і бути успішним, або не бути. Ми зараз не відчуваємо це настільки, наскільки це відчувають ринки  Америки, Австралії,  Західної Європи, але насправді вибір такий. До нових технологій можна ставитись по- різному: можна ставитись як до загрози, можна ставитись як до можливостей. Але я вам наведу дуже цікавий приклад.В США зараз, наприклад, ренесанс радіо. Набувають розвитку голосові системи інтелектуального дому, або інтелектуально - інтерактивного програмування комп?ютерами. Два найголовніші досвіди, які люди проживають з цими новими технологіями - це музика і радіо. Вже 18 % американців мають по 3 таких девайсів вдома і дослідження показують, що до кінця року їх буде 25%. Цей ринок - величезний. Так, ця технологія поки що не дійшла до нас,  але це - наше майбутнє. Якщо ми не будемо до нього готові - майбутнє змінить нас так, як би ми цього  не хотіли…..адже якщо ти щось не змінив протягом двох тижнів -  ти  запізнився».

Щоб проілюструвати як  розвиваються традиційні ЗМІ та сучасні технології, як максимально ефективно взаємодіяти з аудиторією, -  спікери  поділились цікавими та корисними кейсами.   Отже, розпочнемо з розгляду  європейського досвіду .

Петр Тршка, (Берлін) Keynote – спікер: Що саме змінилось в медіа?

Головним месседжем виступу став: «Пам?ятайте, ви не пишете для машин. Головне – дослухайтесь до людей»!

Кількість друкованих видань зменшилася. Цей тренд розповсюджується у багатьох країнах,  і, натомість, збільшується кількість смартфонів, планшетів, тощо.

Домашня сторінка сайту більше не є такою важливою. Люди отримують новини прямо з  Facebook.

Facebook - зменшується, Google – посилюється. Важливими є саме ключові слова. За допомогою  нових медіа ми створюємо контент і надаємо аудиторії.   Але сьогодні недостатньо створювати лише контент. Потрібно  мати відповіді на запитання. Що ви хочете зробити? Посилити бренд? Щось продати? Конверсії?  Розробити стратегію?

Ключові показники роботи:  Чи все має бути на 100% ідеально?  Потрібно ставити ціль- досягати її і ідти крок за кроком.

Важливі джерела доходів для медіа: передплата, відео з показом реклами, брендований або спонсорський контент, реклама на сайті, події, платне членство, інтернет-торгівля, пов’язані бізнеси, пожертвування, мікроплатежі.

Альтернативні способи отримання прибутку: офлайн – заходи до нього вдаються багато сайтів у Німеччині. Тобто, хтось можете замовити захід на тему, яка його цікавить, але ЗМІ проведе його під своїм брендом, надаючи йому авторитетності. Це дуже успішна й популярна схема. Медіа також роблять тренінгові програми, тревел-проекти, створюють корпоративні журнали. Німецьке видання Female F організовує заходи з відомими спікерками, націленими на жінок, викладає в онлайн різноманітні відео й річна плата за доступ до всього цього становить 130 євро. Інший сайт, Krautreporter, створює незалежний, не мейнстрімовий контент повністю без реклами, але їх підписка коштує 5 євро на місяць. І це спосіб спонукати людей платити за контент.

Оптимізація пошукового механізму. Потрібно мати  зображення реальних людей- до яких ми звертаємося.

Створення контенту:  Ключові слова, що мають бути в історії та скільки ключових слів, які ти використовуєш.

Storytelling. Обсяг тексту багато чого значить. Раніше люди надавали перевагу коротшим текстам, зараз  - більш довшим текстам. Важлива розповідь і  журналізм. Контент - це не єдина перевага: веб – сайт, ТБ, радіо подкасти, - все важливо. Головне - це поєднання, перехресний шлях просування контенту.

Персоналізація. Якщо не маєте допису в  Фейсбук - він не буде розвиватися у Твіттер. Найбільша загроза для видавців сьогодні - влада платформи (Facebook і Google).

Українські кейси

Тетяна Яіцька, директор із розвитку Edipresse Ukraine, керівник проекту «Единственная»  розказала  про 7 способів, як вижити медіаспеціалістув сучасних умовах та  про стереотипи, які зустрічаються в медіа сфері, поділися корисними #Skill.

Стереотип: Тренд 2017падіння телеперегляду, люди стомилися від гаджетів.  Найсправді:  у 2017 році український ринок смартфонів виріс на 20%. Журналіст має вміти писати. Нова спеціальність  в майбутньому – написання діалогів для чат - ботів, робота з тригерами. Тобто сьогодні працівник повинен мати спеціалізацію, проте вміти більше ніж інші.

Вчитися постійно потрібно нон- стоп!

#Skill 1: Створювати триггери для своєї цільової аудиторії.

#Skill 2 Думати не тільки про бажання та інтереси цільової аудиторії, про перші 3-6 сек контакту, про те, як продовжити, чи повторити контакт.

Skill Мати спеціалізацію, проте вміти більше, ніж інші.

# Skill 4 Завжди думати про дистрибуцію контенту. Якщо якісний контент – король, то дистрибуція-всемогутній бог.

Skill 5 Постійно  вивчати та аналізувати цільову аудиторію, перестати вважати, що ЦА - це я. Полюбити ЦА.

# Skill 6. Винайти новий формат( формат очікування).

# Skill 7 Аналізувати  особисту  ефективність.

Ірина Андрющенко, СOO, керуючий партнер агентства D2,  розповіла про діджиталізацію та монетизацію медіа за 5 кроків, а саме: об?єднати управління- працювати омні канально -  робити WOW інтерактив - персонально звертатися - стати магазином(надати можливість купувати прямо із статті).

Також вона порадила:потрібно створювати нестандартні проекти з рекламодавцями, в Україні брендам не вистачає зірок. Як наприклад, медіа, стати магазином? Відповідь - потрібно діджиталізуватися вже сьогодні! Потрібно використовувати усі нетрадиційні медіа та підібрати релевантну інформацію.

Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції, говорив  про тенденції розвитку рекламного ринку в  digital-сегмент. Він переконаний:  З 2016 року  спостерігається зростання бюджетів( після кризи у 2014 році).  Разом із зростанням  бюджетів збільшується кількість брендів, які хочуть рекламуватися і це дуже позитивний сигнал. Також спікер зауважив, що реклама живе не тільки роликами, крос - медійні  кампанії стають все  більш популярними.

Денис Зеленов, директор з маркетингу digital-проектів медіахолдинг ТРК "Люкс", знає як робити крос- медіа монетизацію та як заробляти більше?

7 складових медіа продукту: контент, команда проекту, упаковка, доставка, метрика, монетизація. 

Складності  медіа проектів: Дуополія на ринку реклами, низькі ціни на рекламу, низьке залучення користувача, непрозорість ринку.  Тому на його думку, експерименти потрібні постійно. Треба робити ставку на крос- медійні проекти. Адже  наша компанія відповідальна за той рекламний меседж, який несе. Треба адаптувати під всі платформи, щоб створити екосистему крос- медіа проектів.

Поради щодо монетизації:  добавлена цінність, коммунікація від імені медіа, адаптація під всі платформи( Social Media, Messengers, редакційне промо на сайтах, ТБ, Радіо).

Артем Самойлов, керівник digital-напрямку, TAVR Media  поділився  секретами успішних Digital кейсів для радіостанцій.

  Отже, навіщо Digital  для радіо в Україні?

  • Це 26 млн. користувачів в Інтернеті( 72% користуються щодня);
  • 19 млн. користувачів  мобільного інтернету;
  • 25 млн. користувачів  Viber;
  • 13 млн. користувачів в Facebook
  • 7, 8 млн. користувачів Інстаграм.

Це все потенційні слухачі. Це і онлайн мовлення, сайт, сторінки в соцмережах, мобільні додатки, TuneIn, E- mail розсилки, месенджери ті інш.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода