Майже дві третини фахівців з маркетингу вказують, що підвищення впізнаваності бренду (62%) і залучення потенційних клієнтів і продажів (61%) є їхніми головними пріоритетами в цифровому маркетингу. Але коли справа доходить до демонстрації ролі реклами в досягненні цих цілей, маркетологам важко вибрати найбільш прийнятні показники та назвати вимірювання основною перешкодою для майбутнього зростання цифрової реклами.
- Дві третини (68%) респондентів використовують показники залученості (наприклад, коефіцієнт перегляду відео, поширення в соціальних мережах, CTR) для вимірювання ефективності маркетингу. Ці типи показників піддавалися критиці за те, що вони не в змозі адекватно відобразити роль реклами в стимулюванні бренду та бізнес-результатів.
- Близько половини (54%) використовують бізнес-метрики (наприклад, ROI, приріст продажів, прибуток, LTV) для вимірювання ефективності маркетингу
- Одна третина використовує показники ставлення (наприклад, поінформованість, імідж та інші KPI бренду) для вимірювання ефективності маркетингу
- Чотири з десяти (39%) фахівців з маркетингу відзначають показники та вимірювання як основну перешкоду для розвитку цифрового маркетингу та реклами в регіоні EMEA.
* Стан галузі 2022: Сучасний маркетинг у регіоні EMEA базується на опитуванні понад 700 професіоналів з маркетингу в Європі, на Близькому Сході та в Африці (EMEA) і аналізує поточні умови та майбутні тенденції цифрового маркетингу. Повний звіт доступний тут.