Вимірювання є основною перешкодою для зростання цифрового маркетингу

Вимірювання визнано основною перешкодою для зростання цифрового маркетингу в регіоні EMEA – це один із висновків у новому звіті* від WARC та MMA.

Коментарі 1342
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Майже дві третини фахівців з маркетингу вказують, що підвищення впізнаваності бренду (62%) і залучення потенційних клієнтів і продажів (61%) є їхніми головними пріоритетами в цифровому маркетингу. Але коли справа доходить до демонстрації ролі реклами в досягненні цих цілей, маркетологам важко вибрати найбільш прийнятні показники та назвати вимірювання основною перешкодою для майбутнього зростання цифрової реклами.
  • Дві третини (68%) респондентів використовують показники залученості (наприклад, коефіцієнт перегляду відео, поширення в соціальних мережах, CTR) для вимірювання ефективності маркетингу. Ці типи показників піддавалися критиці за те, що вони не в змозі адекватно відобразити роль реклами в стимулюванні бренду та бізнес-результатів.
  • Близько половини (54%) використовують бізнес-метрики (наприклад, ROI, приріст продажів, прибуток, LTV) для вимірювання ефективності маркетингу 
  • Одна третина використовує показники ставлення (наприклад, поінформованість, імідж та інші KPI бренду) для вимірювання ефективності маркетингу 
  • Чотири з десяти (39%) фахівців з маркетингу відзначають показники та вимірювання як основну перешкоду для розвитку цифрового маркетингу та реклами в регіоні EMEA.

* Стан галузі 2022: Сучасний маркетинг у регіоні EMEA базується на опитуванні понад 700 професіоналів з маркетингу в Європі, на Близькому Сході та в Африці (EMEA) і аналізує поточні умови та майбутні тенденції цифрового маркетингу. Повний звіт доступний тут.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода