Кіберспортивна індустрія, що активно розвивається, прагне на телебачення

Змагання на телебаченні: це приваблива можливість отримати зростаючу глядацьку аудиторію, зростаючі доходи і дешеві медіа-права в період зростаючого рівня популярності – зараз у центрі уваги стоїть питання про те, чи зможе це стати мейнстрімом.

Коментарі 1661

Чому це важливо?

Кіберспорт популярний, але він, як і раніше, залишається нішевим видовищем для підлітків. Глядацька аудиторія та доходи зростають. Якщо ваша цільова аудиторія відповідає вимогам, можливо, настав час зануритися у цю сферу.

В цифрах

Аналітична компанія Newzoo прогнозує, що у 2021 році аудиторія кіберспортивних змагань становитиме 728 мільйонів осіб, а до 2024 року очікується 920,3 мільйонів глядачів.

Доходи зросли на 14,5% порівняно з 2020 роком і сягнули мільярда доларів.

Очікується, що до 2024 року ця галузь принесе 1,6 млрд. дол.

Телевізійні права залишаються неймовірно дешевими, порівняно з сотнями мільярдів, які витрачають мовники на традиційні види спорту. За даними Newzoo, загальна сума медіа-прав на кіберспорт склала 192,6 млн. доларів.

Порівняно з Прем'єр-лігою в США, де вони обійшлися в $2 млрд (британські канали заплатили £5 млрд лише за три роки), або з угодами в НФЛ на суму $100 млрд, кіберспорт – це найдешевше задоволення.

На даному етапі, згідно з візуалізацією WARC, основна частина доходів, як і раніше, припадає на спонсорство.

Оптимісти

Представники ігрових компаній зі зрозумілих причин з оптимізмом дивляться на перспективи своєї індустрії і повідомляють Variety, що мовникам краще встигнути зайняти свої місця до того, як почнеться ажіотаж.

Тестування

В даний час кіберспортивні змагання здебільшого дивляться на стрімінгових платформах: YouTube, Twitch та китайському ресурсі BiliBili, які уклали угоди на десятки мільйонів доларів. Декілька американських мовників також взяли на себе проведення деяких змагань, але основний наголос зроблений на стримерів.

Можливості з'являться після дебюту на цьогорічних Азіатських іграх і пілотного випуску кіберспортивних змагань під час майбутніх Ігор Співдружності 2022 року в Бірмінгемі, що є наслідком зростаючого переконання в тому, що великі турніри, такі як Олімпійські ігри, повинні включати у програму видовища, популярні серед молодшої аудиторії, щоб залишатися актуальними і надалі.

«На сьогоднішній день лише кілька видавців ігор та власників кіберспортивних прав доклали зусиль, щоб отримати відповідну вартість за свій контент. Поки це не зміниться, існуватиме певна невизначеність у плані здатності кіберспорту генерувати стабільну плату за права», - Брендон Сноу, голова кіберспортивного відділу компанії Activision Blizzard, в інтерв'ю виданню Variety.

Джерела: Newzoo, WARC, Variety, BBC, Olympics, The Athletic. Зображення: Pexels

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода