Кількість користувачів платної версії Telegram перевищила мільйон. Про це у своєму каналі повідомив засновник платформи Павло Дуров.
Він зазначив, що це сталося лише через шість місяців після запуску передплати Telegram Premium.
Також Дуров назвав Telegram Premium одним із найуспішніших прикладів плану підписки в соціальних мережах із колись запущених.
Однак підписка, як і раніше, становить лише частину загального доходу Telegram, додав Дуров. Він сподівається, що незабаром Premium приноситиме стільки ж грошей, як і реклама.
За словами засновника Telegram, месенджер підходить до реклами з урахуванням конфіденційності та не використовує особисті дані для націлення.
"Попри це, наша реклама значно перевершила ринок і вивела Telegram на шлях до фінансової стійкості", - заявив Дуров.
Він зазначив, що завдяки успішній монетизації Telegram зможе оплачувати сервери, трафік та заробітну плату, необхідні для створення нових функцій та підтримки існуючих.
Раніше Дуров говорив, що месенджер зможе покривати витрати, якщо преміум-підписку на сервіс оформлять 2,5-3% користувачів. Це 17,5-21 млн акаунтів.
За матеріалами https://biz.nv.ua/
Він зазначив, що це сталося лише через шість місяців після запуску передплати Telegram Premium.
Також Дуров назвав Telegram Premium одним із найуспішніших прикладів плану підписки в соціальних мережах із колись запущених.
Однак підписка, як і раніше, становить лише частину загального доходу Telegram, додав Дуров. Він сподівається, що незабаром Premium приноситиме стільки ж грошей, як і реклама.
За словами засновника Telegram, месенджер підходить до реклами з урахуванням конфіденційності та не використовує особисті дані для націлення.
"Попри це, наша реклама значно перевершила ринок і вивела Telegram на шлях до фінансової стійкості", - заявив Дуров.
Він зазначив, що завдяки успішній монетизації Telegram зможе оплачувати сервери, трафік та заробітну плату, необхідні для створення нових функцій та підтримки існуючих.
Раніше Дуров говорив, що месенджер зможе покривати витрати, якщо преміум-підписку на сервіс оформлять 2,5-3% користувачів. Це 17,5-21 млн акаунтів.
За матеріалами https://biz.nv.ua/