Кіт Степан одягнув худі українського бренду Rikky Hype, щоб привернути увагу до бездомних котиків

1 березня відзначається всесвітній день котів, і бренд разом з котом Степаном вирішив привернути увагу до бездомних котиків в Україні.

Коментарі 944

“З січня наш бренд виділяє регулярну фінансову допомогу для притулку Animal Rescue Kharkiv, який займається порятунком тварин з прифронтових територій. за цей час ми передали 124 712 гривень на потреби малюкам” - діляться засновники Rikky Hype.

Cвоїм прикладом та цією колаборацією бренд має на меті надихнути на дії, та закликає допомагати, оскільки будь-яке включення важливе. 

Бренд наголосив на героїзмі співробітників притулку Animal Rescue Kharkiv, якому він допомагає, і всіх притулків та волонтерів, які, без перебільшення, ризикують життям для порятунку пухнастиків.

За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода