Кампанія на підтримку критичного мислення закликає не випускати фейки назовні, або Arriba! змушує своїх співробітників їсти восьминогів

Креативна агенція Arriba! розробила кампанію «Не випускай фейки назовні», спрямовану на розвиток критичного мислення. Серія принтів демонструє, як виглядає сліпа ретрансляція гучних заголовків та дає прості інструменти роботи з шокуючими новинами.

Комментарии 925

Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: «Ми працюємо у сфері комунікації та знаємо, що брехлива інформація (фейки) найчастіше стає зброєю масового ураження. У кращому випадку фейки руйнують стосунки, викликають у людей зайву напругу і стрес, а в гіршому — розколюють суспільство, іноді — розв'язують війни. Нас хвилює ситуація, що ми бачимо у соціальних мережах і розмовах на кухнях: люди приймають сказане вголос на віру, не перевіряють інформацію, не ставлять додаткових питань, навіщо і кому вигідно її поширення. Вони просто передають її далі, заряджаючи своїми емоціями, генеруючи неприязнь і ненависть у своєму оточенні».

Кампанія створена з ініціативи всієї команди Arriba! Всі люди, які взяли у ній участь, діяли добровільно і знаходились в здоровому глузді, твердій пам'яті і ясній свідомості: копірайтер Рома Глєбов, який жував чорну вермішель; стратег Влад Торський, це хлопець з рибою у роті; дизайнер Діма Алімов — людина-восьминіг.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода