Кампанія Tommy Hilfiger Classics Reborn привертає увагу до нового покоління

Tommy Hilfiger представив весняну кампанію Classics Reborn, у ній бренд переосмислив класичні моделі. До зйомок запросили молодих представників творчих професій.

Коментарі 783
Фотографом виступив Грегорі Харріс. Про це пише WWD.

У фотосесії взяли участь студент Гарварда та посол у справах молоді Аокі Лі Сіммонс, художник та модель Кесєва Абоа, музикант Ділан Броснан та художники Кайланд Морріс, Періс Броснан та Шон Кунс.

«Класика ніколи не виходить із моди. Ця колекція присвячена модернізації та переосмисленню навчання, пошуку нових способів зберегти свіжість стилів. Винахід - постійне джерело хвилювання для мене», - сказав Томмі Хілфігер.

У колекцію увійшли оновлені версії оксфордської сорочки, блейзер, парки без підкладки, чиноси, светри та сукні-сорочки.
Обговорити з іншими читачами:
Погода