Каріна Таковенко призначена керівником нового сабкластера компанії Avon

Компанія Avon створила новий сабкластер: до його складу увійшли Україна, Грузія, Чехія та Словаччина

Комментарии 779

Згідно з глобальною стратегією компанії Avon, було сформовано новий кластер із країн Центральної та Східної Європи.

Створення нового кластеру та об’єднання спеціалістів із 23 країн допоможе бренду розширити можливості на міжнародному ринку і забезпечити стійку діяльність і розвиток. Глобальна стратегія Avon націлена на створення сприятливої культури бізнесу, яка сприятиме розширенню можливості ринків кожної з країн-учасниць кластеру Центральної та Східної Європи (CEE). Створення керівної команди СЕЕ – це наступний крок організаційного дизайну, що стосується приєднання Avon до складу групи Natura&Co.

Така бізнес модель гарантує чіткий європейський курс, обмін найкращими рішеннями та крос-функціональну інтеграцію між членами команд, зокрема для локального розвитку в Україні. У рамках новоствореного кластеру СЕЕ були сформовані кілька комерційних сабкластерів, один із яких об’єднав Україну, Грузію і країни Slavics – Чехію та Словаччину. Керівником сабкластера призначено Каріну Таковенко, яка успішно керувала ринками Avon України та Грузії з 2014 по 2018 рік. Наразі, уже понад два роки, Каріна Таковенко перебуває на посаді генерального менеджера Avon в Чехії та Словаччині, вдало зміцнюючи позиції бренду на європейському ринку. Відповідно до змін, посаду генерального директора України та Грузії продовжує займати Єлизавета Коробченко, яка має 20-річний міжнародний управлінський досвід та з самого початку роботи з Avon активно розвиває та підтримує головну місію бренду – змінювати життя жінок на краще. Під її керівництвом компанія закріпила за собою позицію б’юті-бренду №1 і лідера на ринку прямого продажу.

«У своїй новій ролі я продовжую працювати і жити в Празі, відповідаючи за бізнес в Чехії і Словаччині, отримавши додаткову зону відповідальності за Україну і Грузію, що означає більш тісну роботу з Єлизаветою і командою менеджерів України і Грузії, – коментує нову посаду Каріна Таковенко. –  Разом ми працюватимемо в рамках прийняття стратегічних рішень, модернізації та підвищення ефективності бізнесу, обміну кращими практиками та створення нових можливостей розвитку для талантів нового сабкластера

Наступним кроком для країн сабкластера буде визначення більш ефективної організаційної структури для реалізації стратегії Open up&Grow, спрямованої на розвиток каналів прямого продажу, підвищення цінності бренду для його клієнтів і забезпечення його багатоканальної присутності в онлайн сфері.

Відтак, зміни торкнулися й локального рівня компанії. Єлизавета Коробченко очолила Раду директорів Української асоціації прямого продажу (УАПП). Асоціація об’єднує компанії, які реалізують продукцію шляхом прямого продажу, що займає 90% загальних продажів у галузі. Зараз в Україні близько 50 тисяч підприємців розвивають бізнес в прямому продажі на постійній основі, а понад 1 мільйон мають активні договори з компаніями прямого продажу і можливість додаткового заробітку. Загалом обороти індустрії прямого продажу в Україні в 2019 році склали понад 8 млрд грн.

«Своїм завданням на цій посаді я бачу подальше зміцнення іміджу прямого продажу в Україні, а також етичних норм і принципів ведення бізнесу, – зазначає Єлизавета Коробченко. – Успіх у прямому продажі безпосередньо залежить від репутації  дистриб'юторів і компаній. Тому ми об'єдналися для того, щоб зберігати принципи чесності, порядності і високих стандартів захисту прав кінцевих споживачів, поширюючи ці стандарти».

В січні 2020 року Avon Products, Inc. приєдналась до групи Natura&Co. Завдяки цій знаковій угоді створена 4-та за величиною в світі косметична компанія, що веде «чисту гру». Злиття Avon, Natura, The Body Shop і Aesop значно розширює охоплення багатоканальної мультибрендової групи і робить її безпрецедентним лідером у сфері прямих продажів, забезпечуючи косметичною продукцією понад 200 млн клієнтів у всьому світі.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода