Карпатська фішка від Галичини і DOZEN

Брендингова агенція DOZEN розробила дизайн для нової лінійки йогуртів «Карпатська фішка» для Молочної компанії «Галичина».

Коментарі 1860

Треба було переосмислити візуальний стиль бренду, щоб відокремити нові смаки у великому асортиментному портфелі виробника. 

Команда клієнта запропонувала у якості «фішки» звернутися до аутентичних галицьких назв ягід і трав, які стали основою смаків: афини – чорниця, ґоґодзи – брусниця тощо.

В результаті роботи в дизайні поєдналися нові дуальні ботанічні ілюстрації у виконанні Євгенії Іванової, що вийшли на передній план композиції і підсилили ідею натуральності та смаку, молодіжний графічний ай-стопер в образі очей, що вказує найкоротший шлях до легенди на пакованні, та лінгвістичний екскурс у карпатський діалект. Нова лінійка виглядає атмосферно й мальовничо, як гуцульська етніка, проте без прямих графічних запозичень.

Йогуртова свіжість «Карпатської фішки» вже на полицях національних мереж супермаркетів.   

За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода